کد خبر: ۴۸۰۵۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۹
مدیران و هواداران عصبانی
حتی بازیکنان رئال مادرید هم از ترکیب یازده نفره بازی با والنسیا شگفت زده بودند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان شب گذشته به نوعی با آتش بازی کرد و در نهایت سوخت.

ترکیب اولیه او برای بازی حساس مقابل والنسیا خیلی ها را شگفت زده کرد. ابتدا بازیکنان که زودتر از همه از ترکیب مطلع شدند، سپس مدیران و در نهایت هواداران. زیدان یک بار دیگر ترکیبی را به زمین می فرستاد که عجیب و غیرمنتظره بود. در شبی که ادن هازارد و کاسیمیرو غایب بودند، زیدان تصمیم گرفت به تونی کروس و فرلاند مندی هم استراحت بدهد و به جای این دو بازیکن، ایسکو و مارسلو در ترکیب قرار گرفتند. نتیجه پایانی نشان می داد که زیدان تصمیماتی اشتباه اتخاذ کرده بود.

 

 

 


زیزو خود در پایان بازی گفت که به سختی بتواند شکل بازی تیمش را درک کند. بازیکنان هم تفکر مشابهی داشتند. آنها بهتر از هر کسی می دانند که چه کسانی آماده و روی فرم هستند و چه کسانی هم شایسته حضور در ترکیب اصلی نیستند.  به همین دلیل بسیاری از بازیکنان رئال هنوز هم نتوانسته اند درک کنند چرا تونی کروس و مندی غایب بودند و مارسلو و ایسکو باید در چنین دیدار دشواری فیکس باشند.

 

 

 

 

احترام رختکن به زیدان کامل و دست نخورده است ولی برای برخی هنوز تصمیمات فنی زیدان قابل درک نیست. مندی حتی یک دقیقه برابر والنسیا بازی نکرد در حالی که به تیم ملی فرانسه دعوت نشده و نیازی به استراحت نداشت. تونی کروس هم که یکی از مقبول ترین ستاره های رختکن رئال است و بازیکنی که همه معتقدند اگر مصدوم نباشد باید در ترکیب ثابت باشد، در یک ربع پایانی وارد زمین شد. 

 

 

 

 

زیدان همچون بازی با کادیز و شاختار دونستک(هر دو را باخت) ترکیبی غیرمعمول را به میدان فرستاد که نتوانست آن ژن جنگجو و مبارز رئال، زمانی که عقب می افتد را نشان دهد. حضور کاپیتان راموس در زمین هم چاره ساز نشد چرا که زیدان تیمی را به میدان فرستاده بود که اعتماد و اطمینان لازم را نشان نمی داد.

 

 

 

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال در مستایا حاضر نبود ولی او و مدیران رئال نمی توانند شگفتی و البته عصبانیت خود از ترکیب 11 نفره زیدان برابر والنسیا را مخفی کنند. مسلم اینکه، زیدان در ادامه دیگر حق اشتباهات اینچنینی را نخواهد داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها