کد خبر: ۴۸۰۶۴۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۹
٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش، شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه در آن بودیم.
به گزارش پایگاه 598، آرش منوچهری، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص اقدامات ضدفرهنگى که در جزیره صورت مى گیرد، گفت: در ادامه ترویج بی بند و باری و افزایش بی حجابی در جزیره کیش، ٢٠ آبان ماه به مناسبت روز کیش شاهد افتتاح باغ مجسمه‌های کیش بودیم که علاوه بر تولید و ساخت هیکل‌های نامتعارف و ناموزون شاهد رونمایی از هیکل یک زن برهنه بودیم.



منوچهری افزود: شرکت عمران آب و خدمات شهری، متولی ساخت این مجسمه‌ها بوده و لازم است پاسخگو باشند؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش هم اعلام کند که چرا هزینه‌های گزافى برای ساخت هیکل‌های بی ارزش و ضدفرهنگی صرف کردند و آیا این اقدام از روی غفلت صورت گرفته یا هوشمندی؟معاون فرهنگی بسیج دانشجویی جزیره کیش بیان کرد: اگر نمی‌توانید جلوی بی بند و باری و بی حجابی در جزیره کیش را بگیرید، لااقل با ساخت چنین مجسمه هایى به ترویج مسائل ضدفرهنگی نپردازید.

وی اظهار کرد: بیت المال را صرف فعالیت‌های ضد دینی و ضد فرهنگی خود نکنید چرا که با اینکار دل خانواده‌های شهدا و بسیجیان و مذهبیون کیش را خون مى کنید. تکلیف را مشخص کنید، یا مجسمه این زن برهنه را از باغ بر مى دارید یا آن را پودر و نابود خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها