کد خبر: ۴۸۲۰۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۳۰ آذر ۱۳۹۹
افشاگری محقق امریکایی درباره اهداف پنهان پروژه کرونا
پایگاه 598: ما باید برای موج بعدی (پساکرونا) آماده شویم. اون موقع است که همه بهش توجه خواهند کرد.
31 مارس 2025. زمانی است که تمام این پروسه انجام شده و پایان یافته. آیا حاضری که حقیقت را بشنوی؟ دیگر حتی احتیاجی به پول نقد نیست (در جهان پسا کرونا )و حتی به تلفن همراه!  شما با صورتتان پرداخت می کنید!! در 5 سال آینده شما شاهد تغییر و شکل دهی تازه ای از کل ساختار اجتماعی خواهید بود و این یک امر جهانی است! هیچ کشوری نمی تواند از این پلان(نقشه) فرار کند! دوستان، تمام دنیا دچار تغییر و دگرگونی کامل خواهد شد، همانطور که برای آمدن موج دوم کرونا تبلیغ می کنند، ماسک را اجباری می کنند و حالا ادعا می کنند که مقابله با موج دوم از موج اول سختتر خواهد بود! اما دوستان، این تازه اول ماجراست! این وضعیت از بین نمی رود! من ماهها پیش این را گفتم که این وضعیت تمام شدنی نیست! آنها قرنطینه و محدودیتها را کاهش خواهند داد و بعد ناگهانی آن را افزایش می دهند! مردم فکر می کنند که این موقتی است! نه موقتی نیست! آنها همیشه راهی برای شدیدتر کردن و گسترش محدودیت پیدا می کنند اما این کار را طوری انجام می دهند که مردم بتوانند با آن کنار بیایند. آنها این کار را به تدریج و آهسته تحت لوای "مقابله با پاندمی"(همه گیری جهانی) انجام خواهند داد. چرا که پاندمی تنها دلیلی هست که هدفشان را با آن پیش می برند و مردم را با آن متقاعد می سازند. خیلی خوب است که ما مقاومت می کنیم اما اگر ما انسانهای دوروبرمان را آگاه نکنیم، آنوقت چه بخواهیم، چه نخواهیم آن ها(مدیریت حاکم جهانی)  هم ما را مثل خودشان گرفتار می کنند. جنبش جدیدی هست به نام "از همسایه مان محافظت کنیم". کسانی که این پلان (نقشه)را طراحی کردند، آدمهای جالبی هستند، نه؟ آنها در حقیقت می خواهند که شما همسایگان خود را بپایید. همانطور که گفتم انسانهای خوابزده و ناآگاه همه ما را گرفتار خواهند کرد، اگر مراقب نباشیم!

برنامه جدیدی وجود دارد که از طریق آن می توانید همسایگانتان را زیر نظر گرفته و مطمئن شودی که قوانین فاصله اجتماعی را رعایت می کنند. به بیان ساده تر، جاسوسی آنها را بکنید و اگر اشتباهی کردند با توجیه "محافظت از آنها" آنها را لو بدهید!

آنها هر کاری می کنند تا موج دوم کرونا را به مردم تحمیل کنند! طبیعتا هر چه بیشتر تست کنیم، تستهای مثبت بیشتری خواهیم داشت! چون این فقط تست RNAی ویروس ها و مواد ژنتیکی است. کسانی که تست شده اند و کسانی که به عنوان مرده کرونایی اعلام شده اند اصلا مرده های کرونایی نیستند و افراد زیادی در این رابطه صحبت و افشاگری کرده اند و این اتفاق همه جای دنیا اتفاق می افتد و مختص انگلیس نیست. در آمریکا در استرالیا، فوتی ها را کرونایی اعلام می کنند! چه مبتلا بوده اند و چه نبوده اند. تنها راهش تست مثبت که نشانه وجود مواد ژنتیکی خاصی است و آنها این را کرونا اعلام می کنند! و مهم نیست که مثلا با کامیون تصادف کردی و مردی! در هر صورتی اسم شما را به عنوان مرده کرونایی ثبت می کنند! فقط و فقط بخاطر تست مثبتی که نشانه وجود این مواد ژنتیکی داخل بدنت بوده و آنها هنوز هم نمی دانند، آن مواد ژنتیکی ویروس کروناست یا خیر! چرا که این ویروس را بر اساس "انگاره کخ"(نظریه پزشک و دانشمند آلمانی کخ) ایزوله، شناسایی و وجودش را اثبات نکرده اند. پس دوستان، تمام این جریان یک فریب بزرگ است و به همین دلیل است که آنها موج دوم کرونا و تست را تحمیل می کنند. آنها تست را اجباری می کنند. بسیاری از کسانی که واکسن آنفلوانزا زده اند، تست آنها هم مثبت خواهد بود و به این شکل است که آنها دلیلی برای اعلام موج دوم دارند. این موج، رسانه ای است! در حقیقت موج دومی وجود ندارد، چون اصلا موج اولی وجود نداشته. دوستان پاندمی(همه گیری جهانی) وجود ندارد، این یک فریب است! این قضیه فقط برای در هم شکستن نظام های اقتصادی است و جریان تازه دارد عجیب و عجیب تر می شود! کاری که می خواهند انجام دهند، آوردن گواهی سلامت یا گواهی کروناست. من این را در گزارشات قبلی هم اعلام کردم که گواهی اجباری کرونا را همه باید داشته باشند. برای اثبات مبتلا نبودن به کرونا. این تمام کاری است که قصد دارند انجام دهند! آن ها در حال حاضر این نقشه را در آفریقا اجرا می کنند و اسمش را گواهی اطمینان گذاشته اند! گواهی اطمینان برای مطمئن شدن از اینکه شما واکسن زده اید. "سیستم پرداختی" که گواهی واکسن را در خود داشته باشد. در حقیقت این یک سیستم پرداخت است. آنها شما را اسکن می کنند: اسکن صورت، اسکن چشم، اسکن بیومتریک و این روشی است که از طریق آن پرداخت می کنید. شما به پول کاغذی احتیاجی ندارید، حتی به تلفن همراهتان! شما با صورتتان پرداخت می کنید! و البته که برای رفتن به فروشگاه و خرید احتیاج به گواهی واکسیناسیون دارید و آن ها از این طریق نقشه خود را به پیش می برند. با رسیدن به سال 2025 کل سیستم ها با هوش مصنوعی اداره می شوند و آن ها می خواهند ما را با ماشین ادغام کنند. کاری که می کنند در حقیقت ساختن سیستمی است که ما درآن برای زنده ماندن کاملا به هوش مصنوعی وابسته می شویم. مثلا برای انجام کارهای روزانه یا برای بیرون رفتن و خرید غذا!

سیستم اقتصادی دنیا دچار فروپاشی خواهد شد. دولت(آمریکا) می گوید "ما در مورد این که وضعیت اقتصادی بد است قضاوت درستی نکردیم" نه! قضیه اصلا ربطی به قضاوت و تخمین نادرست ندارد! آن ها(نظام سلطه سرمایه داری) می دانستند اقتصاد چقدر خراب خواهد شد و برای همین است که این نقشه را اجرا کردند تا این قضیه ی نابودی اقتصاد را پنهان کنند. آن ها باید اقتصاد را متلاشی می کردند اما باید دلیلی می آوردند تا نشان دهند آن ها مقصر نبوده اند، در صورتی که آن ها مقصرند! در سال 2025 وقتی اینترنت کاملا خودمختار و مستقل شود و خود را اداره و کنترل کند(منظور استقلال از حاکمیت دولت ها و کنترل پنهان توسط نظام سرمایه داری)، دنیا تغییر می کند و رابطه ما هم با اینترنت تغییر می کند! در آن زمان کنترل و اداره امور به دست اینترنت خواهد افتاد و او تصمیم خواهد گرفت چه کسی می تواند یا چه کسی نمی تواند به اینترنت دسترسی داشته باشد! خود را آماده کنید که از سیستم خارج شوید یا حداقل خود را آماده کنید تا بتوانید از سیستم خارج شوید یا باید خود را آماده کنیم که خود را با آن تطبیق دهیم یا یک راه حل جایگزینی داشته باشیم، به طوری که در موقعیتی باشیم که به راحتی از سیستم خارج شویم و به دنیای حقیقی برگردیم، به رابطه واقعی مان با زمین!
نُرم جدید!
ما به یک نُرم جدید وارد می شویم
تا فرصت هست دیگران را آگاه کنیم.
آگاه کردن همنوع، وظیفه انسانی، الهی، اسلامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها