کد خبر: ۴۸۶۷۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید جلیلی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امید دارم که این انتخابات عرصه برنامه ها باشد نه اغوا. وی افزود: چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که در این عرصه رقابت ها باید ناظر به مسائل واقعی کشور و پاسخ های معتبر به آنها باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امید دارم که این انتخابات عرصه برنامه ها باشد نه اغوا. وی افزود: چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که در این عرصه رقابت ها باید ناظر به مسائل واقعی کشور و پاسخ های معتبر به آنها باشد.


وی در نشست خبری خود گفت:
مطابق نظرسنجی‌ها، اشتغال، گرانی، مسکن و بی اثر کردن تحریم‌ها 4 محور اصلی مطالبات مردم است و امیدواریم با برنامه‌ای که ارائه خواهیم داد، این 4 مسئله اصلی تا حد مطلوبی حل بشود.

ما در 8 سال گذشته ذیل گفتمان دولت سایه، بر روی موضوعات مختلف و اولویت‌های اصلی کشور متمرکز بودیم و راه‌حل‌هایی را که به زعم ما مشکلات کشور را برطرف خواهد نمود، بدست آوردیم.

در این هشت سال، مسیر های غلط و پرهزینه‌ای طی شد که نه تنها فشار‌های بر روی مردم را کاهش نداد بلکه مضاعف کرد. نمی‌توان از مردم رای گرفت و بعد از 4 سال یا 8 سال با بهانه‌های مختلف از زیربار مسئولیت شانه خالی کنند.

امیدوارم تجربه تلخ، ناکامی‌ها و راه‌های غلطی که مردم آثار و نتایج آن را در زندگی خود می‌بینند، تکرار نشود. مردم انتخاب خواهند کرد که این تجربه تلخ تکرار نشود.

انتخابات باید برای مردم پرشور و بی اضطراب و برای نامزدها سخت و همراه با امتحان باشد.مردم همانند معلمی هستند که کاندیداها باید با برنامه‌های خود در نزد آنها امتحان بدهند.

رقابت‌ها باید ناظر به مسئله های واقعی کشور و پاسخ‌های معتبر به این مسائل باشد؛ به گونه‌ای که در میان مسائل مختلف و متعدد، اولویت‌های اصلی مشخص شود.

اگر در انتخابات به مسائل اصلی نپردازیم، برخی لفاظی‌ها جای پاسخ‌های معتبر به مسائل مردم را خواهد گرفت.

مردم با هدایت جریان انتخابات، نگذارند راه‌حل های تک بعدی و دوقطبی های کاذب جای راه‌حل‌های جامع و واقعی را بگیرد.

نامزدهای محترم در کنار اینکه بگویند چه برنامه‌ای خواهند داشت باید مشخص کنند که نتیجه و فرجام برنامه‌ی آنها چه خواهد بود؟

در فرهنگ ما برای بافت یک قالی ایرانی، باید نقشه‌ای وجود داشته باشد تا تار و پود آن، گره به گره مطابق نقشه بافته شود؛  کسی که می‌خواهد کشور را اداره کند، باید نقطه به نقطه‌ی نقشه‌ی او مشخص باشد.

اگر ندانیم چه نتایجی در 4 سال آینده قرار است رخ بدهد، به جای کارنامه و برنامه، به مردم «نمایش» ارائه خواهد شد.

نامزد‌های همسو در جبهه انقلاب تلاش می‌کنند که در جریان انتخابات هم‌افزایی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها