کد خبر: ۴۸۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حضور لاریجانی در کلاب هوس را از چند منظر چالشی می توان بررسی کرد، سیاست خارجی، برائت از برادران لاریجانی و پخش مستند هویت مهمترین سرفصل های سخنان لاریجانی به حساب می رود.
به گزارش پایگاه 598، حضور علی لاریجانی در کلاب هووس را شاید بتوان از چند منظر مهم و چالشی مورد ارزیابی قرار داد، اول انکه به نظر می‌رسد، وی به دنبال ترمیم چهره خود در فضای مجازی و حتی فضای فیزیکی واتهام به عدم پاسخگویی به افکار عمومی بود، که البته در نشست ۴ ساعته خود در کلاب هووس هم چندان موفق نبود.

دوم ترسیم فضای عملکرد خود در حوزه سیاست خارجی و دفاع از تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام در صحن علنی مجلس بود که با فرافکنی و فرار به جلو با این توجیح که چرا شورای نگهبان علی رغم فرصت ۲۰ روزه این طرح را رد نکرد مواجه شد. اگرچه لحن لاریجانی در طول گفتگوی چهار ساعته خسته کننده و یکنواخت بود، ولی محتوای صحبت‌های لاریجانی به خصوص در حوزه سیاست خارجی، ارتباط با حاکمیت، شناخت مشکلات مردم و مساله زنان برای کسانی که نشنیده اند و می‌خوانند، قابل تامل خواهد بود.

بخش سوم سخنان لاریجانی مرتبط با پخش مستند تخت عنوان "مستندهویت" در زمان تصدی او در صداو سیما بود که زیرکانه سعی کرد خود را در مورد آن بی اطلاع جلوه دهد و عنوان کند، که این پدیده اشتباهی بوده که در زمان او رخ داد ه است.

و اما نکته چهارم تلاش شفاف علی لاریجانی در برائت از برادران لاریجانی و تلاش برای در تفکیک آراء و نظرات خود از ان‌ها بود و دائما در اثنای پاسخ به این جمع اضداد،تاکید می‌کرد آن‌ها باید خودشان پاسخگوی عملکردشان باشندزیرا انسان‌هایی بالغ هستند که نظراتشان ارتباطی به من ندارد.

لاریجانی البته در این بین؛ پاس‌های گلی که دوستانش به او می‌دادند را نیز به خوبی دریافت می‌کرد، که نمونه آن تاکید فرید مدرسی بر اینکه دلیل قطع شدن مکرر ارتباط لاریجانی با روم  عدم استفاده اردشیر خان ازابزار آمریکائی" اپل "عنوان کند که البته با تایید لاریجانی مواجه شد و نکته دیگرنیز دعوت مدرسی از او برای مناظره با آقایان جلیلی و رئیسی بود که به خوبی این پاس گل نیز از طرف لاریجانی پاسگاری و پذیرفته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها