کد خبر: ۴۸۷۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
علي رام نورايي بازیگر فیلم سینمایی "قلاد‌های طلا" در گفتگو با «نسیم»، افزود:

- در جلسه‌ای که با آقای طالبی داشتیم، ایشان به من گفتند: از زمانی که ما وارد پیش تولید این کار شدیم نام شما به این نقش چسبیده است، نمی‌دانم داستان چیست، فکر می‌کنم خدا برایت خواسته است اگر خوب کار کنی هم خودت هم فیلم بالا می‌رود، اگر ضعیف کار کنی هم خودت هم فیلم را زمین می‌زنی.

- قرار نیست در این فیلم به جناح سیاسی خاصی توهین کنیم. فیلم در جهت آشتی و وحدت ملی است و می‌خواهد مردم را از صف کسانی که این تجمعات را به اغتشاش کشاندند جدا کند.

- به عنوان یک هنرمند وظیفه خودم دانستم که در این فیلم که می‌خواست یک سری حقایق را نشان بدهد، حضور پیدا کنم. حقایقی که خیلی‌ها از آن اگاهی نداشتند و به مدد تحقیقات کامل آقا طالبی بازگو می‌شود.

- احساس کردم من هم می‌توانم در این مسیر مثمر ثمر باشم و یک قدم فرهنگی در این راه بردارم. این دو نکته باعث شد که من با انرژی کامل در پروژه "قلاده‌های طلا" حضور پیدا کنم.‬

- پس از جشنواره از سوی همکارانم بازخوردهای مثبتی دریافت کردم، از طرف مردم هم همینطور.

- متاسفانه پیش از عید با جدی شدن اکران نوروزی این کار موجی در فضای مجازی علیه این فیلم و بازیگران آن به وجود آمد و حرف از تحریم فیلم به میان می‌آمد، البته موفق نبودند.

- نه تنها فیلم از سوی مخاطبات تحریم نشد بلکه به فروش‌های میلیاردی هم دست پیدا کرد. اگر قرار است فیلمی با تحریم آنقدر خوب فروش کند، خب دوستان فیلم را تحریم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها