کد خبر: ۴۸۷۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیرا در یک اطلاعیه از این گفت که مهرعلیزاده تنها نامزد اصلاح‌طلب حاضر در انتخابات است!

در این بخش از اطلاعیه ستاد مهرعلیزاده می‌خوانیم: ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تاثیر تفکرو جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند."

*این جملات خالی از خردمندی در حالی است که علاوه بر آقای مهرعلیزاده، آقای همتی هم یک نامزد اصلاح‌طلب است.

همتی که از اعضای حزب کارگزاران است همچنین در نزد اصلاح‌طلبان نیز گویا از پذیرش بیشتری نسبت به مهرعلیزاده برخوردار است.

اگرچه این گمانه‌زنی‌ها در حالی است که اصلاح‌طلبان تا این لحظه رسما اعلام کرده‌اند که دست به تحریم انتخابات می‌زنند و بعید است به سمت حمایت رسمی از چهره‌هایی مثل مهرعلیزاده یا همتی حرکت کنند.

ما همچنین قضاوت درباره لزوم تشکیل "دولت سوم خاتمی" را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها