کد خبر: ۴۸۷۳۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت: هرکس در درون خانواده انقلاب است و بخواهد از آقای رئیسی حمایت کند به سوی آنها دست یاری دراز می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با رسانه ها ا‌ظهار داشت: هرکس در درون خانواده انقلاب است و بخواهد از آقای رئیسی حمایت کند به سوی آنها دست یاری دراز می‌کنیم و آنها را در درون خانواده انقلاب می دائم و در درون طرفداران آقای رئیسی می پذیریم.

هرکس در درون انقلاب بخواهد از آیت الله رئیسی حمایت کند دست یاری دراز می‌کنیم

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال بیش از حدی که در سطح کشور شخصیت های اجتماعی و سیاسی و احزاب و اقوام از رئیسی داشتند بنای ما این بود که ستادی نداشته باشیم، گفت: الان در استان‌ها و مرکز تشکیلاتی به نام شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی را داریم و من به عنوان رئیس این ‌شورا عرض می‌کنم که ما به ۳۱ استان مان حکم دادیم و رئیس ‌و شورای هماهنگی آن ها تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه جلسه متعددی با کاندیداهای عدم احراز صلاحیت شده و همچنین احزاب و جریان‌هایی مثل شورای ائتلاف و وحدت و جبهه پایداری داریم، گفت: آن‌ها بر ما منت گذاشته اند و آنچه برای کاندیداهای خودشان سازماندهی کردند، ستاد هایشان را پشت آقای رئیسی آوردند.

نیکزاد در این نشست مهدی دوستی را به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای آیت الله ریسی معرفی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها