کد خبر: ۴۸۷۴۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
انتخابات ۱۴۰۰؛
با نزدیک شدن به روز انتخابات، سایت‌های حامی دولت و منتسب به جریان اصلاحات که در این دوره انتخابات دست خود را به خاطر عملکرد دولت متبوع‌شان در بهبود وضعیت اقتصادی خالی می‌بینند؛ به فعالیت‌های مخرب خود شدت بخشیدند. این سایت‌ها بیش از آن‌که به تبلیغ و تمرکز بر نامزدهای جریان خود روی آورند؛ با دو رویکرد القای ناامیدی بهبود اوضاع و تخریب نامزدهای جریان انقلاب به استقبال انتخاب سیزدهم رفتند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با نزدیک شدن به روز انتخابات، سایت‌های حامی دولت و منتسب به جریان اصلاحات که در این دوره انتخابات دست خود را به خاطر عملکرد دولت متبوع‌شان در بهبود وضعیت اقتصادی خالی می‌بینند؛ به فعالیت‌های مخرب خود شدت بخشیدند.

این سایت‌ها بیش از آن‌که به تبلیغ و تمرکز بر نامزدهای جریان خود روی آورند؛ با دو رویکرد القای ناامیدی بهبود اوضاع و تخریب نامزدهای جریان انقلاب به استقبال انتخاب سیزدهم رفتند.

یکی از سایت‌هایی که با همین سیاست به فعالیت می‌پردازد؛ سایت رویداد 24 به مدیرمسئولی محمد حیدری است. این سایت خبری همه روزه با پوشش و ضریب دادن به اخبار موهوم پیرامون ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی و همچنین ارائه یادداشت‌ها و تحلیل‌های یک‌طرفه، به نظر می‌رسد که در تخریب این نامزدهای انقلابی بیشترین فعالیت را در بین دیگر سایت‌های خبری دارد.


در مواردی این سایت پا را فراتر گذاشته و با شبه‌ مصادره محسن رضایی، به طور جد در تلاش است که وی را مقابل آیت‌الله رئیسی قرار دهد و حتی آرزوی خود برای درست کردن دوقطبی رئیسی_جلیلی را در قالب خبر منتشر می‌کند.


در مقابل بررسی خروجی سایت رویداد 24 نشان می‌دهد که این سایت به نسبت اخبار منتشر شده پیرامون نامزدهای انقلابی، اتکای بسیار کمتری به تولید تحلیل و خبر درخصوص همتی و مهرعلیزاده به عنوان نامزدهای منتسب به دولت و جریان اصلاحات دارد.

رویه رویداد 24 در حالی است که بنا بر اعلام هیات نظارت بر مطبوعات، مفاد قوانین انتخابات ایجاب می‌کند که مطبوعات و رسانه‌ها به رعایت حرمت و شأن افراد اهتمام ورزیده و از طرح مباحث و انتشار محتوای مغایر با اخلاق و حقوق قانونی نامزدها خودداری کنند.

روی هم رفته خروجی این روزهای سایت‌هایی مانند رویداد 24 به سناریو «زمین سوخته» شباهت دارد و به نظر می‌رسد که استدلال جریان منتسب به دولت فعلی، این باشد که حالا که قرار است جایگاه ریاست جمهوری به رقیب واگذار شود؛ پس باید تلاش کرد تا دولت بعدی با پشتوانه و اتکای تعداد آرای کمتری از مردم، زمام اداره امور کشور را به دست بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها