کد خبر: ۴۹۰۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
میثم محمد حسنی گفت: فعالیت این شبکه کاملا در چارچوب قانون است و ما در راستای اهداف جمهوری اسلامی حرکت می‌کنیم.
 
به گزارش فارس، شبکه نصر تی وی یک شبکه خصوصی ویدئویی اینترنتی است که به پوشش تحولات کشورهای منطقه و بیداری اسلامی می پردازد.
 
این شبکه که فعالیت های خود را در راستای اهداف انقلاب اسلامی تعریف کرده سعی دارد تصاویر تاثیرات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را به منعکس نماید.
 
مدیر نصر تی وی که پوسترهای مشهورش در زمان فتنه 88 در سایت دوئل در فضای مجازی فراگیر شد گویا امروز گرفتار شکایت سازمان صدا و سیما درباره فعالیت های اینترنتی خود در شبکه نصر تی وی شده است. با او در این مورد گفت‌وگو کردیم:
 
میثم محمدحسنی درباره شکایت صداوسیما از نصر تی وی در دادسرای فرهنگ و رسانه به خبرنگار فارس گفت: هنوز دادگاه نرفته‌ام، فقط پیش از عید از سوی صداوسیما با من تماس گرفتند که فعالیت شبکه شما موازی کاری و غیر قانونی است و باید تعهد بدهید و اعلام کنید که دیگر هیچ کاری تولید نمی‌کنید.

وی ادامه داد: من هم اعلام کردم که اصلا فعالیت ما سایبری است و کاملا هم در راستای اهداف جمهوری اسلامی است، ربطی هم به صداوسیما ندارد چون ما پخش تلویزیونی و ماهواره‌ای نداریم، فکر می‌کنم که صداوسیما باید از این حرکت حمایت کند نه اینکه شکایت کند.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر احضاریه آمده و باید برویم و ماجرا را روشن کنیم. ما اصلا قانونی برای تلویزیون اینترنتی نداریم. شکایت صداوسیما هم از نصر تی وی یک کار غیرقانونی است. چون سایت در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و اگر ما مشکلی داشتیم قطعا سایت فیلتر می‌شد.
 
وی ادامه داد: ضمن اینکه از صداوسیما چند بار اعلام کرده بودند که این شبکه باید فیلتر شود ولی آنها قبول نکرده بودند و گفته بودند که منع قانونی ندارد. ما اصلا کار غیر قانونی نمی‌کنیم.
 
وی در پایان گفت: این همه سایت غیر قانونی و ضد نظام وجود دارد که فعالیت می‌کنند و به کسی هم برنمی خورد در حالی که ما کاملا در راستای اهداف جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنیم و موضوع بیداری اسلامی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
۷
۰
خدایا مسئولین صدا و سیما و سینما چگونه پاسخگوی فساد کاری هاشان به خون شهدا خواهند بود؟!
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۱
۵
۰
من سایت نصر تی وی را دیده ام
سایت خوبی است
صدا و سیما باید حمایت کند نه شکایت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها