کد خبر: ۴۹۲۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
«نارنجی پوش» که در هفته دوم نوروز به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی «گشت ارشاد» معرفی شده بود در نهایت بعد از گذشت دو هفته در پنج سینمای تهران روی پرده رفته و اکران سراسری آن در گروه قدس آغاز شده است.
فيلم سينمايي"نارنجی پوش" نوشته مشترک مهرجویی و وحیده محمدی فر بر اساس طرحی از وحیده محمدی‌فر داستان حامد آبان عکاس حرفه‌ای مجلات و روزنامه ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می‌شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می پیوندد و با عنوان نارنجی پوش لیسانسه به شهرت می‌رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد،زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب‌های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می‌برد.

نقش اصلی "نارنجی پوش" را حامد بهداد بازی می کند که نخستین همکاری اش با مهرجویی است.

همچنین لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کامشاد کوشان، علی عابدینی، کیانوش گرامی، سیمون سیمونیان، علی اصغر طبسی، فرهنگ سروری، اکبر محمدی فر ، پروین میکده ، امیر سیدی ، فرامرز روشنایی، شاهین جعفری، علیرضا حائری، امید علیمردانی، محمدرضا جعفرپور و میتراحجار بازیگران "نارنجی پوش" هستند.

«نارنجی پوش» که در هفته دوم نوروز به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی «گشت ارشاد» معرفی شده بود در نهایت بعد از گذشت دو هفته  در پنج سینمای تهران روی پرده رفته و اکران سراسری آن در گروه قدس آغاز شده است.

پردیس های سینمایی آزادی، ملت، زندگی و شکوفه و سینما قدس پنج سینمایی هستند که از روز گذشته «نارنجی پوش» را اکران کرده اند و از امروز نیز اکران این فیلم در حدود ۲۰ سینمای تهران و ۲۰ سینمای شهرستان آغاز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها