کد خبر: ۴۹۳۷۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
کیهان: ارگان حلقه لندن رضا ربع پهلوي را متهم كرد براي رسيدن به قدرت حاضر است به هر ترفندي دست بزند.
جرس با بيان اينكه «رضا پهلوي در مصاحبه با كانال 10 تلويزيون اسرائيل، از دولتمردان اسرائيل خواست تا به جاي حمله به ايران، كمك هاي مالي و تكنولوژيكي خود را به مخالفان رژيم اختصاص دهند»، نوشت: ظاهراً او نااميد از كمك هاي آمريكا و غرب دست كمك به سمت اسرائيل دراز كرده است. اما بايد پرسيد آيا براي مبارزه مي توان به هر ترفندي متوسل شد؟ رژيم اسرائيل به دليل حمايت مالي و معنوي غرب از زمان تأسيس تاكنون داراي كارنامه سياهي در مورد رعايت قوانين سازمان ملل و حقوق بشر است. كليه قطعنامه هايي كه بر عليه اسرائيل به سازمان ملل رفته است توسط آمريكا وتو شده است و اسرائيل تنها حكومتي است كه در دنيا فراتر از قوانين و چارچوب هاي بين المللي رفتار مي كند.
نويسنده اضافه مي كند: دولت اسرائيل يك دولت نژادپرست است و حتي حقوق شهروندان مناطق تحت اشغال خود را به رسميت نمي شناسد و با خودي و غير خودي كردن شهروندان خود و جداسازي جنسيتي مورد انتقاد بزرگترين حامي خود، يعني آمريكا قرار گرفته است. تلاش دولت اسرائيل و حمايت پشت پرده آن از حركت هاي جدايي طلبانه در آذربايجان و كردستان و همچنين ارتباط نظامي با گروه تروريستي جندالله، همگي نشان از نيت پليد اسرائيل براي تجزيه ايران دارد.
اين تحليل در حالي منتشر مي شود كه محسن كديور به عنوان مدير سايت جرس پيش از اين به طور پنهاني به تل آويو سفر كرده است. همچنين خاطرنشان بايد كرد كه گردانندگان جرس؛ اين سايت را به عنوان ارگان «اتاق فكر جنبش سبز در خارج كشور» راه اندازي كردند و سران رژيم صهيونيستي (كساني چون نتانياهو و پرز) بارها در اوج آشوب ها تصريح كردند كه «جنبش سبز بزرگ سرمايه اسرائيل است» و «جنگ با جمهوري اسلامي از داخل مرزهاي ايران آغاز مي شود و جنبش سبز به نيابت از اسرائيل با رژيم اسلامي مي جنگند.»
يادآور مي شود حضور پنهاني عطاءالله مهاجراني در نشست يك لابي صهيونيستي در واشنگتن كه از سوي طيفي از مخالفان افشا شد و انتشار خبر دريافت پول از سوي نامبرده در ازاي شركت در نشست مذكور، موجي از انتقادها را برانگيخته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها