کد خبر: ۴۹۶۴۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سعید حقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی رسمی از این خانواده‌های عزیز تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است.

به گزارش پایگاه 598، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته (پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه) برنامه دیدار با پنج خانواده‌ شهدای ترور و هسته‌ای و همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دیگری را در برنامه داشت.

اما همزمانی این دیدار‌ها باعث شد که دیدار با خانواده شهدای ترور و هسته‌ای برای بار سوم به تعویق بیفتد. این در حالی بود که خانواده این شهدا در ساختمان مرکزی بنیاد شهید حضور یافته بودند که ناهماهنگی‌ها موجب دلخوری آن‌ها شد و این دلخوری و ناراحتی حتی به فضای مجازی و رسانه‌های معاند هم کشیده شد.

در همین خصوص سعید حقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی رسمی از این خانواده‌های عزیز تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است.

وی همچنین با حضور در منزل این شهیدان بزرگوار با خانواده آنان دیدار و از بابت سوء تفاهمات پیش آمده دلجویی کردند.

سوءتفاهم فضای مجازی و حقیقی به پایان رسید/ عذرخواهی بنیاد شهید از خانواده شهدای ترور و هسته‌ای

سرکار خانم پیرانی همسر شهید رضایی نژاد نیز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از رفع سوء تفاهم پیش آمده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بحث پیش آمده در فضای مجازی و حقیقی خاتمه یابد.

سوءتفاهم فضای مجازی و حقیقی به پایان رسید/ عذرخواهی بنیاد شهید از خانواده شهدای ترور و هسته‌ای

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها