کد خبر: ۴۹۷۳۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۳ آذر ۱۴۰۰
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سامانه samt از دسترس کارفرمایان خارج می شود و تنها مسیر ارسال لیست حق بیمه ، سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir میباشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که سامانه samt برای پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص و رانندگان و کارگران ساختمانی تا اطلاع ثانوی فعال خواهد بود.

وی با تاکید بر این که سازمان تامین اجتماعی نه تنها خدمات غیرحضوری را برنداشته بلکه همواره سعی کرده تا خدمات را به صورت گسترده‌تر در سامانه جدید خود یعنی سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس eservices.tamin.ir گسترش دهد، ادامه داد: از تمام مخاطبان اعم از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواهشمندیم برای انجام و پیگیری امور بیمه ای خود بصورت غیرحضوری به این سامانه جدید مراجعه کنند.

وی با بیان این که تمام خدماتی که در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه قدیمی انجام می شده در سامانه جدید با امکانات بیشتر و سرعت عمل بالاتر وجود دارد خاطرنشان کرد: جای هیچ نگرانی نیست و تقاضا داریم تمام مخاطبان با سازمان تامین اجتماعی همکاری و همیاری داشته باشند تا این خدمات به صورت یکپارچه در دسترس مردم قرار گیرد.

دادخواه یادآور شد: کارفرمایان در صورت نیاز به راهنمایی و کمک با شماره تلفن چهار رقمی ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرند و همکاران ما آماده‌ پاسخگویی و راهنمایی مخاطبان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها