کد خبر: ۴۹۷۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دروغ انتصابات عبدالملکی تمامی ندارد؛
لازم است آیت الله رئیسی به روند انتصاب افراد بی تجربه، انتصابات فامیلی و رفیق بازی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتمه دهد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چند روزی است که لیستی با عنوان "لیست لو رفته‌ی انتصابات فامیلی در وزارت کار... " در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می شود وزارت کار دولت سیزدهم انتصاب هایی فامیلی را در بخشهای مدیریتی زیرمجموعه خود انجام داده است. اما با نگاهی به اسامی افراد حاضر در لیست به نام هایی بر میخوریم که اکثر این افراد جزو حامیان دولت روحانی بوده و این انتصابات در دولت دوزادهم انجام شده است.

از برادرزاده الیاس حضرتی و پسر محمدعلی وکیلی تا داماد پزشکیان و داماد صفدر حسینی در وزارت کار! /

فارس هم در رابطه با دروغ انتصابات نوشت: جا انداختن ابر روایت انتصابات فامیلی دستور کار جدی جریان ضدانقلاب بوده و هست. کلیدواژه این طراحی #حکومت_دامادها بود. جالب آنکه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز ادامه این خط را در درون کشور پیگیری می‌کردند. نمونه‌ای از این شایعات را ملاحظه کنید:

۱-انتصاب داماد وزیر بهداشت با نام مستعار در دفتر وزیر

۲-انتصاب داماد مصباحی مقدم با نام مستشار در معاونت اداری مالی بانک مرکزی

۳-انتصاب داماد مصباحی مقدم با نام صالح آبادی به عنوان رئیس بانک مرکزی

۴-انتصاب برادر همسر فاطمی امین وزیرصمت به ریاست فولاد مبارکه

۵- انتصاب سه برادر همسر ساداتی‌نژاد به عنوان مشاور و دستیار و ... در وزارت جهاد کشاورزی

۶- معرفی حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که گفته شد خواهرزاده آیت‌الله علم‌الهدی است

همه موارد بالا تکذیب شد و دروغ از آب درآمد. این موارد شایعاتی بود که مدام تکرار شد و حتی برخی رسانه‌های داخلی نیز این شایعات را ضریب دادند و باعث شکل‌گیری موج تخریبی علیه دولت شدند. 

دقت کنید. ضدانقلاب یک بازی طراحی کرده تا یک ابر روایت را در ذهن مخاطب تثبیت کند. ابر روایت #فامیل_مسوول. یعنی دقیقا هر کسی که فامیل مسوولی در جمهوری اسلامی ایران باشد به خودی خود سوخته است. این فرد چه در شغل دولتی باشد و چه در شغل آزاد محکوم به نسبتی فامیلی با یک مسوول در جمهوری اسلامی ایران است و این نسبت فامیلی فارغ از آنکه رانت و سود خارج از عرفی به او برساند یک برچسب منفی برای او خواهد بود. او همیشه متهم است که یا با رانت فامیلی منصوب شده و یا با رانت فامیلی توانسته شغل آزادی را داشته باشد. این هدف اصلی است. اما هدف دیگر کاهش سرمایه اجتماعی دولت فعلی است تا امکان تحرک را از دولت بگیرد.

لازم است آیت الله رئیسی به روند انتصاب افراد بی تجربه، انتصابات فامیلی و رفیق بازی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتمه دهد.

در همین خصوص بهزاد مهرکش, ‏مشاور و دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور فرهنگی و رسانه در توئیتی نوشت:

لیستی از انتصابات فامیلی وزارت کار منتشرشده که فارغ از کذب بودن اساس برخی از انتصابات و عدم تایید نسبت‌های مطرح در انتصابات جدید، توجه به تاریخ درج شده نشان میدهد اغلب آنها (۲۱مورد از ۲۵) مربوط به #دولت_قبل است؛ این موارد ارزیابی شده و بخش قابل توجهی در برنامه #برکناری قرار دارند

بخشی از انتصابات فامیلی وزارت کار منتشر شد/ برادرزاده الیاس حضرتی، دختردایی تاجگردون، داماد علی جنتی، پسر وکیلی، داماد پزشکیان، همسر فاطمه حسینی!

 

مهرکش همچنین در توئیت دیگری به جوسازی خبرنگار اصلاح طلب پاسخ داد:

پاسخ به ۳دروغ در یک توئیت:

۱- یونس هیچ حکمی از وزیر تعاون ندارد

۲- کمیته انتصابات با فرد دیگری است و طبیعتا ارتباطی با یونس ندارد

۳- محمد از دولت قبل، عضو هیات مدیره شرکت مذکور بوده درباره حامد هم قبل از انتصاب، با خانم آذرپیک مشورت نشده بود که کسب تکلیف شود! :)

بخشی از انتصابات فامیلی وزارت کار منتشر شد/ برادرزاده الیاس حضرتی، دختردایی تاجگردون، داماد علی جنتی، پسر وکیلی، داماد پزشکیان، همسر فاطمه حسینی!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها