کد خبر: ۵۰۱۱۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
تیم‌های امدادی درپی انفجار و آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های ابوظبی نسبت به اطفای حریق و تخلیه ساختمان جهت احتیاط و کنترل اوضاع اقدام کردند.

به گزارش پایگاه 598، خبرنگاران برزیلی شرکت‌کننده برای پوشش جام جهانی باشگاه‌های فیفا، خبرهایی درباره انفجار و آتش‌سوزی در ساختمانی در مرکز ابوظبی منتشر کرده‌اند.

الجزیره به نقل از خبرنگاران برزیلی که برای پوشش جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی به سر می‌بردند گزارش داد که انفجار و آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های ابوظبی در امارات متحده عربی روی داده است و روزنامه‌نگاران برزیلی ویدئو‌هایی را منتشر می‌کنند که انفجار در این ساختمان و بلند شدن دود از آن را نشان می‌دهد.

الجزیره همچنین نوشت این ویدیو استقرار شدید نیروهای امنیتی و آتش نشانی را نشان می‌دهد و تردد خودروها در یکی از خیابان‌های ابوظبی متوقف شده است.

همچنین خیابان منتهی به این ساختمان شرایط امنیتی به خود گرفته و خودرو‌های آتش‌نشانی، پلیس و اورژانس در محل حضور دارند.

برخی منابع خبری نیز از توقف پرواز به فرودگاه ابوظبی خبر داده‌اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) درباره این حادثه گزارش داد تیم‌های پدافند غیر نظامی ابوظبی آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان «حمدان» را مهار کردند و این حادثه خسارت جانی نداشت.

خبرگزاری رسمی امارات نوشت تیم‌های امدادی نسبت به اطفای حریق و تخلیه ساختمان جهت احتیاط و کنترل اوضاع اقدام کردند و عملیات اطفای حریق در حال انجام است. مقامات تأیید کردند که تیم‌های مربوطه به طور مستقیم با وضعیت برخورد می‌کنند و خواستار کسب اطلاعات از منابع رسمی خود هستند.

خبرگزاری وام امارات همچنین افزود تیم‌های دفاع مدنی ابوظبی آتش‌سوزی ناشی از سیلندر گاز در ساختمانی در خیابان حمدان ابوظبی را کنترل کردند.

سفارت آمریکا در ابوظبی به شهروندان این کشور درباره گزارش‌های احتمالی حمله موشکی یا پهپادی بر فراز این شهر هشدار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها