کد خبر: ۵۰۱۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
پسران آبی‌پوش پایتخت در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا شب در ابوظبی امارات به مصاف صدرنشین جدول گروه نخست می‌روند تا با ارائه یک بازی قابل قبول، شکست دیدار رفت در خانه را جبران کنند و ضمن بازگشت به کورس مدعیان صعود به مرحله بعد شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد تا هواداران این تیم از دغدغه ناکامی در بازی‌های آسیا فاصله بگیرند.

به گزارش رجانیوز، شاگردان پرويز مظلومي فردا شب فرصت بسيار خوبي در اختيار دارند تا امتيازهاي از دست رفته در بازي‌هاي خانگي را جبران كنند. شكست مقابل الجزيره و تساوي با نسف قرشي ازبكستان در تهران موجب شد تا بازي فردا شب آبي‌هاي پايتخت در ابوظبي حساسيت زيادي پيدا كند، حساسیتی که می‌تواند تاثیر فروانی در روحیه آبی‌پوشان پایتخت داشته باشد.

در شرایط کنونی استقلالی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر در کورس قهرمانی قرار دارند و رقابت نفس گیری با سپاهان و تراکتورسازی برای رسیدن به جام قهرمانی دارند از این رو اگر آنها در بازی‌های آسیایی به خوبی ظاهر شوند، می‌توانند با روحیه و انگیزه فراوانی چهار هفته باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر بگذارند اما در صورت ناکامی در دیدار فردا شب، استقلالی‌ها شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد که این شرایط می‌تواند تبعات سنگینی برای این تیم به ویژه کادر فنی و مدیریتی آن در پی خواهد داشت.



استقلالی‌ها برای رهایی از حاشیه‌های سرسام آور هم پیمان شدند تا الجزیره را در خانه شکست دهند اما اگر شاگردان مظلومی مانند دیدار رفت مرحله گروهی برابر این تیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکنند، با انبوهی از مشکلات رو به رو خواهند شد چون هواداران باشگاه بار دیگر به عملکرد آنها اعتراض خواهند کرد که این اتفاق برای استقلالی‌ها خوشایند نیست.

ميزبان استقلال با 9 امتياز صدرنشين است و در صورت پيروزي در اين بازي، 12 امتيازي شده و صعودش به عنوان تيم اول قطعي خواهد بود، مگر اينكه الريان قطر هر سه بازي‌اش را ببرد. اگر بازي آنها مساوي شود، آن وقت استقلال براي دوم شدن شانس زيادي خواهد داشت، به خصوص كه با الريان قطر هم در تهران بازي مي‌كند. اما اگر استقلال بازي را ببرد كه اميدواريم چنين شود، معادلات در صدر جدول به هم خواهد خورد و در آن شرايط، تيم مظلومي شانس صعود به عنوان تيم اول را پيدا مي‌كند. به هر حال استقلال بايد فردا شب امتياز بگيرد تا با استرس كمتري به دو بازي بعدي فكر كند.



گفته می‌شود پرویز مظلومی برای بازی فردا شب تیمش ترکیبی جدید تدارک دیده تا استقلال با این ترکیب به مصاف تیم فوتبال الجزیره برود، وی در این دیدار برنامه‌ای ویژه برای بازگشایی دروازه تیم میزبان تدارک دیده اما با این تفاسیر باید دید آیا شاگردان مظلومی توانایی این مهم را دارند که بازیکنان تیم میزبان را در خانه مغلوب هنرنمایی خود کنند یا یک بار دیگر طعم ناکامی برای این تیم اماراتی را تجربه خواهند کرد.

بازگشت مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان به ترکیب اصلی آبی‌پوشان می‌تواند بهترین اتفاق برای پرویز مظلومی و هواداران باشد تا با توجه به دو پیروزی پرگل دو هفته اخیر لیگ برتر و نزدیک‌ شدن به یک عنوان قهرمانی دیگر، آبی‌پوشان ایران با انگیزه‌ای مضاعف و با هدف کسب هر 3 امتیاز در خانه حریف قدرتمند اماراتی به میدان بروند.

دو تیم پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا پنج بار در مرحله گروهی لیگ‌های 2009، 2010 و 2012 به مصاف هم رفته‌اند که هنوز استقلال موفق به شکست این حریف اماراتی در دیدارهای رو در رو نشده است. 3 تساوی و 2 شکست حاصل رویارویی استقلال و الجزیره است.

دیدار حساس تیم فوتبال استقلال برابر تیم فوتبال الجزیره امارات فردا شب از ساعت 20:15 به صورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.دیدار که قطعا هواداران فوتبال ایران را پای گیرنده‌های خود میخکوب خواهد کرد چون همه منتظر نمایش استقلالی‌ها برابر این تیم اماراتی هستند.

دیگر دیدار این گروه نیز فردا شب در تاشكند برگزار خواهد شد که تیم فوتبال نسف قرشي ميزبان الريان است. تساوي يا باخت تيم قطري بهترين نتيجه براي استقلال خواهد بود. اما اگر الريان برنده شود آن وقت بازي آنها با نماينده كشورمان در تهران به اوج حساسيت مي‌رسد.


ليگ قهرمانان آسيا گروه A  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 الجزيره 3 3 0 0 9 5 4 9
2 استقلال 3 1 1 1 2 2 0 4
3 الريان 3 1 0 2 5 5 0 3
4 نسف قارشي 3 0 1 2 3 7 4- 1
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها