کد خبر: ۵۰۱۸۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
روابط عمومی گروه هنری رسانه ای "آوینا" اعلام کرد:
مستند خونه آبی ۲ در هشت قسمت از شنبه ساعت۱۸:۱۰ در شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، مستند خونه آبی ۲ در هشت قسمت از شنبه ساعت۱۸:۱۰ در شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این رئالیتی شو, داستان یک تیم مستندساز دهه هشتادی است که به یک ماراتن رصدی دعوت شده اند اما در بین راه اتفاقی ناگوار مسیر سفر آنهارا تغییر می دهد.

این مستند پر اتفاق از شنبه ۳۰بهمن ماه, در هشت قسمت, ساعت۱۸:۱۰ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. لازم به ذکر است که تمامی عوامل این مستند, متولدین دهه هشتاد و اصطلاحا دهه هشتادی می باشند…

مستند خونه آبی۲ یک ریلیتیشو به تهیه کنندگی و کارگردانی علی صالحی می باشد، که مجموعه اول آن تحت عنوان خونه آبی۱ در سال ۹۷ به منصه پخش و نمایش درآمده بود.

در مستند خونه آبی۱ تعدادی از نوجوانان دهه هشتادی با میانگین سنی ۱۵ سال. خودروی وَن آبی رنگ خود را تغییر کاربری داده و داخل آن را به مانند یک خانه کوچک سیار می کنند. آن ها با خودروی خود راهی سفر راهیان نور شده و این سفر موضوع و سوژه ساخت مستند خونه آبی۱ می شود. تمامی عوامل این مستند همان نوجوانان ۱۵ ساله هستند.

پخش مستند خونه آبی ۲ در شبکه سوم سیما

این مستند با حمایت و همکاری سازمان اوج در هشت قسمت ۲۰ دقیقه ای از شبکه های افق. مستند. تهران.امید.جام جم و قرآن به نمایش گذاشته شد.

پس از دوسال در تابستان سال۱۳۹۹ عوامل مجموعه خونه آبی شروع به ایده پردازی . سناریونویسی و طراحی مستندی جدید می کنند اما اسپانسری برای مستند آن ها پیدا نمی شود و همین امر بهانه ایست تا آن ها به دلیل مشکلات مالی داخل ون خود را شبیه یک کافه کنند تا قدری از مخارج گروه را از این راه تامین کنند.

در همین حین دعوتنامه ای به دست آنها میرسد برای حضور در یک ماراتن رصدی در شهداد کرمان به عنوان کم سن ترین و جوانترین مجموعه مستندساز...و همین دعوتنامه بهانه شروع مجموعه دوم مستند خونه آبی می شود.

در اسفندماه سال ۱۳۹۹ عوامل تولید از تصویربردار تا صدابردار و تدوین گر و... همراه با تهیه کننده و کارگردان و مربی مجموعه علی صالحی که همزمان با کار هنری مراقبت از اخلاق و درس این تیم نوجوان را نیز برعهده دارد. با خودروی وَن آبی راهی شهداد کرمان می شوند..

تیم با فکر یک استقبال گرم و حضور در هتل پنج ستاره به مقصد نزدیک می شود که ناگهان در مسیر دچار حادثه ای ناگوار شده و به ناچاردر منطقه ای دور از دسترس و حتی بدون آنتن موبایل زمینگیر می شود و پنج روز پر ماجرا و پر اتفاق آغاز می گردد...

مرحله تصویر برداری نزدیک به یک ماه، و مرحله پس تولید مستند ۲ ماه زمان برده است و تمامی عوامل آن دهه هشتادی هایی هستند که کارگردان‌ِ اثر، به مدت ۴ سال بر روی تخصص های آن ها کار کرده است.

حاصل زحمات و فعالیتهای این تیم نوجوان , "مستند خونه آبی۲ " در هشت قسمت چهل دقیقه ای از شنبه ۳۰ بهمن ماه هر شب حوالی ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه سوم سیما به نمایش خواهد آمد.

تیزر مستند خونه آبی ۲:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها