کد خبر: ۵۰۱۹۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» خبر داد:
روایتی از دیدار جمعی از طنزپردازان کشور در قالب مستند غیررسمی بزودی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که از سالهای گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. وی افزود:‌ این جلسات در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار می شود و رهبر انقلاب پای صحبتها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است.

عطارزاده با بیان اینکه سالهای اخیر مؤسسه‌ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» تولید کرده، اظهار داشت: تاکنون سه قسمت از این مجموعه مستند با موضوع روایتی از دیدارهای پنجشنبه ای رهبر انقلاب شامل دیدار راویان دفاع مقدس، و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر انقلاب از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شده که هر قسمت با استقبال مخاطبان و رسانه ها همراه بوده است.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در ادامه گفت: چهارمین قسمت "مستند غیر رسمی" به بیان روایتی از گفتگوها، حواشی و دغدغه‌های مطرح شده در دیدار جمعی از طنزپردازان کشور با رهبر معظّم انقلاب اسلامی که در تیرماه سال 1398برگزار شده می‌پردازد.

وی افزود نمایش این مستند ویژه فعالان فرهنگی و اهالی هنر و رسانه در استانهای مختلف از هفته گذشته آغاز شده و بزودی این قسمت مستند غیررسمی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای Khamenei.ir و شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها