کد خبر: ۵۰۲۸۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ستاره اینتر بعد از ناکامی مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول بود ولی با یک نمایش خوب با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید اما این برد نراتزوری برای عبور از لیورپول کافی نبود چون اینتر در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و در نتیجه از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

لاوتارو مارتینز ستاره اینتر و زننده گل پیروزی بخش در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: هر چه را می خواستیم مقابل لیورپول پیاده کردیم. شخصیت قوی و رغبت خود را برای پیروزی در این دیدار نشان دادیم.

وی افزود: وقتی شما در چنین جوی زمام بازی را به دست می گیرد ولی متاسفانه 10 نفره شدن روی بازی ما تاثیر گذاشت و نتوانستیم ماموریتمان را کامل کنیم.

مهاجم آرژانتینی ادامه داد: باید صفحه لیگ قهرمانان اروپا را ببندیم و به فکر سری آ و جام حذفی باشیم. باید از این ناکامی درس بگیریم و تلاش کنیم در آینده اشتباهاتمان را اصلاح کنیم.

مارتینز درباره طلسم شکنی اش بعد از 490 روز در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی مجددش، گفت: برای من در این بازی اهمیت زیادی داشت تا دوباره بتوانم در لیگ قهرمانان گلزنی کنم. می خواهم با تمام قوا به باشگاه و همبازی هایم کمک کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها