کد خبر: ۵۰۲۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱

«گروه هاي مخالف رژيم نفرين شده اند و نمي توانند دور هم جمع شوند».

به گزارش کیهان، سايت ضدانقلابي «بامداد خبر» با طرح موضوع فوق به مرور كارنامه برخي فعالان اپوزيسيون پرداخته و هر كدام آنها را مسئله دار توصيف كرد. به نوشته اين پايگاه اينترنتي «شهريار آهي سلطنت طلب كه زماني آموزگار رضا پهلوي بوده و حالا جايگاه خود به عنوان مشاور رضا پهلوي را از دست داده، زماني مي كوشيد اپوزيسيون را زير يك سقف آورد. او جايگاه خود را از دست داد و اكنون مي كوشد بخشي از نيروهاي جمهوري خواه و قومي و اصلاح طلب را گردهم آورد اما تلاش او در استكهلم شكست خورد. او متهم به همكاري با سازمان سيا شده است».

بامداد خبر در ادامه درباره اردشير اميرارجمند مي نويسد: سخنگوي شوراي هماهنگي سبز هر چه بيشتر گذشت، كمتر توانست به عنوان سخنگوي سبزها جلوه كند. او كه متن سخنانش در ديدار با مقامات كنسول گري آمريكا در استانبول توسط ويكي ليكس افشا شد نتوانسته است نيروهاي فراواني را زير چتر شوراي هماهنگي اش گرد آورد و اين نتوانستن از مدتي به بعد بيشتر صورت نخواستن به خود گرفته است. به نظر مي رسد اردشير اميرارجمند كه سخنگوي شورايي است كه كسي اعضايش را نمي شناسد نه تنها تمايلي به ايفاي نقش در راستاي اتحاد مخالفين ندارد بلكه خود و شورايش يكي از موانع اصلي اين اتحاد نيز هستند. او كه دولت فرانسه سخت در حفظ جان او مي كوشد مدتي است كه چندان در عرصه عمومي و رسانه ها ظاهر نمي شود، طرفه آنكه از سويي مورد هجوم اصلاح طلبان قرارگرفته است؛ صادق خرازي سفير سابق ايران در فرانسه اخيرا بدون نام بردن، به سختي امير ارجمند را نواخت و تا جايي پيش رفت كه تلويحا او را در خدمت دستگاه هاي جاسوسي بيگانه خواند، و از سوي ديگر در حلقه دروني خود نيز دچار مشكل است. برخي شايعات از اختلافات عميق ميان حمزه غالبي، اميرارجمند و رجب علي مزروعي حكايت دارند.

بامداد خبر با برشمردن برخي افراد مشابه (رضا پهلوي، محسن سازگارا، حسن شريعتمداري و....) نتيجه گرفت كه هر كدام از اين افراد نقطه ضعف ها و مسائل خود را دارند و بنابراين اپوزيسيون نفرين شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها