کد خبر: ۵۰۳۰۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
آخرین جلسه کارگاه تبلیغ تخصصی با موضوع ورزش های زمستانی در سایت ورزشی توچال برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، آخرین جلسه کارگاه تبلیغ تخصصی با موضوع ورزش های زمستانی در سایت ورزشی توچال برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین حامد زواره، کارشناس مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی شمیرانات با بیان اینکه بعد از برگزاری جلسه اولین کارگاه استقبال گسترده‌ای از سوی طلاب و سازمانهای فرهنگی نسبت به مشارکت در این کارگاه صورت گرفته که به ناچار مجبور شدیم برای تکرار دوباره این کارگاه نیز برنامه‌ریزی کنیم همچنین درخواست های زیادی نسبت به برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبلیغ با موضوعات متناسب از استان‌های دیگر و سازمان‌های دیگر از ما شده است.

ایشان با اشاره به ادامه این کارگاه های تخصصی با موضوعات دیگر از قبیل بازار، کوهنوردی و ... در سال آینده اظهار امیدواری کرد تا این کارگاه‌ها نسبت به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در سطح منطقه توسط طلاب کارگشا باشد.

لازم به ذکر است در این کار با حجت الاسلام و المسلمین سید محسن ذوالفقاری، مدیر کانون فرهنگی تبلیغی امام مهدی عج، جلسه با موضوع فرصت‌ها و ظرفیت‌های فعالیت فرهنگی در سایتهای ورزشی ارائه دادند.

همچنین جناب آقای محمد مهدی مومنی ها، دبیرکل بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب، نیز نسبت به آسیب‌ها و همچنین ظرفیت‌های حضور افرادی با مذاهب و ادیان دیگر که حتی از کشورهای دیگر می باشند نیز توضیحاتی را فرمودند.

در ابتدای جلسه نیز جناب آقای قدیر ساوه دربندسری، دبیر کمیته انضباطی هیئت اسکی استان تهران، به بیان نکاتی در رابطه با ورزش‌های زمستانی و لوازم کار فرهنگی در این سایت‌ها پرداختند.

سرکار خانم زهرا رضایی، کارشناس بانوان اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات، نیز از حضور و دغدغه مندی خواهران طلبه و فعال فرهنگی و استقبال پررنگ این بزرگواران در این برنامه گفتند و ادامه دادند که محوری‌ترین برنامه سازمان تبلیغات اسلامی شمیران بانوان و ارتقاء سهم تأثیر بانوان در تبلیغ و کار فرهنگی می باشد.

در انتهای کارگاه نیز بازدید از سایت فرهنگی ورزشی توچال برای شناخت میدانی از موقعیت و ظرفیت های سایت صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها