کد خبر: ۵۰۳۱۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
ستاره مسلمان منچستریونایتد پس از درخشش رونالدو به تمجید از او پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد به مصاف تاتنهام رفت و با درخشش خیره‌کننده رونالدو به برتری رسید. رونالدو در این مسابقه 3 گل زد و توانست به برترین گلزن تاریخ مسابقات باشگاهی در فوتبال لقب گیرد.

پس از این اتفاق، پل پوگبا به تمجید از او پرداخت و گفت: ما در لحظه مناسب به آنها ضربه زدیم و رونالدو نشان داد که چرا بهترین است. او هیچ وقت مشکلی برای ما نبوده و به نظرم بهترین مهاجم تاریخ فوتبال است. چقدر خوب که ما چنین بازیکنی را در اختیار داریم. او مشکل یا ضعفی در تیم نیست. امروز عملکرد او و تیم بسیار درخشان بود.

ستاره مسلمان منچستریونایتد گفت: همه دنیا رونالدو را می‌شناسند. دیگر نیازی نیست در خصوص او حرف زد که او به چنین بازیکنی بدل شده است. رونالدو در آخرین بازی ما حضور نداشت ولی وقتی به ترکیب بازگشت، 3 گل به ثمر رساند و حالا همه خوشحالند.

پوگبا گفت: امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. این را می‌توانید از شعارها و خوشحالی طرفداران در اولدترافورد نیز متوجه شوید. آنها ما را حمایت کردند و ما نیز آن را حس کردیم. به نظرم نمایش تیم ما امروز بسیار خوب بود و ما توانستیم پاسخ خوبی نسبت به عملکردمان در بازی با سیتی بدهیم.

هافبک منچستریونایتد در انتها اضافه کرد: ما به خودباوری و امید ادامه خواهیم داد. در نیمه دوم، کمتر توانستیم پاس‌های خوب بدهیم و به خاطر همین، در برخی دقایق عملکرد ما خوب نبود ولی ما توانستیم اعتماد به نفس خوبی از خودمان نشان دهیم و همین باعث شد تا به گل دست یابیم. برد امروز انرژی زیادی به تیم اضافه خواهد کرد و ما نیاز داریم دوباره به چنین پیروزی‌هایی دست یابیم. ما تصمیم داریم به جمع 4 تیم پایانی برسیم و باید با دیگر رقبا مبارزه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها