کد خبر: ۵۰۳۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
امروز در بازار تهران سکه تمام بهار با 20 هزار تومان افزایش 715 هزار تومان، نیم سکه 355 هزار تومان، ربع سکه 185 هزار تومان،‌سکه یک گرمی 98 هزار تومان و دلار 1830 تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در حالی که دومین روز از عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده می‌گذرد، قیمت آن همچنان در بازار در حال افزایش است.

امروز قیمت سکه تمام طرح جدید در بازار به طور میانگین با افزایش 20 هزار تومانی 715 هزار تومان، سکه طرح قدیم 725 هزار تومان و نیم سکه 355 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین ربع سکه 185 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته 5 هزار تومان افزایش نشان می‌دهد. هر گرم طلای 18 عیار 73 هزار تومان به فروش رسید و نرخ سکه‌های یک گرمی هم امروز بر روی تابلوها 98 هزار تومان درج شده بود.

افزایش قیمت سکه در شرایطی است که قیمت اونس جهانی تغییر چندانی نداشته و به قیمت 1652 دلار به فروش رسیده است. شاید افزایش قیمت سکه در روز جاری افزایش 30 تومانی قیمت دلار  و رسیدن آن به نرخ 1830 تومان و تصور برخی افراد برای افزایش عرضه سکه با آغاز عرضه سکه‌ها پیش‌فروش شده بوده باشد.

البته طبق اظهارات مسئولان بانک ملی با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی پیش‌فروش سکه استقبال چندانی صورت نگرفت، بنابراین باید برای تاثیر عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده تا چند روز آینده منتظر ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها