کد خبر: ۵۰۴۰۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
به گزارش پایگاه 598، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال خراسان‌رضوی و برخی از مناطق آذربایجان‌‌های شرقی و غربی بارش‌های پراکنده و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز و تهران وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و جنوب‌غرب و مرکز، آسمانی غبارآلود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی دو روز آتی در ارتفاعات و مناطقی از زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد، ادامه داد: فردا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل انتظار وزش گرم‌ باد جنوبی و افزایش موقتی دما داریم و هوا بین ۸ تا ۱۵ درجه در این مناطق گرم‌تر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روز پنجشنبه برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، افزود: طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز، واقع در استان‌های قزوین، تهران، البرز، سمنان، وزش باد شدید رخ می‌دهد و افزایش وزش باد در کشور عراق سبب خیزش گردوخاک و انتقال آن به غرب و شمال‌ غرب ایران و با غلظت کمتر به سمت دامنه‌های جنوبی البرز می‌شود که در این مناطق کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران امروز آسمانی صاف و گاهی وزش باد را دارد و در ساعات بعدازظهر برای آن وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و باد و گردوخاک و غبار طی دو روز آینده شدت می‌گیرد. بیشینه دمای پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و برای فردا افزایش دما داریم و پایتخت گرم‌تر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها