کد خبر: ۵۰۴۶۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
قرآن سوزی یکی از اقدامات دشمنان اسلام در ضدیت با جهان‌گیر شدن دین مبین اسلام از ترس تاثیر‌گذاری قرآن بر افکار جهانیان است!

به گزارش سرویس فرهنگی سیاسی پایگاه 598، قرآن سوزی یکی از اقدامات دشمنان اسلام در ضدیت با جهان‌گیر شدن دین مبین اسلام از ترس تاثیر‌گذاری قرآن بر افکار جهانیان است!

قرآن ، اعجاز الهی برای اخرین دین اسمانی ارایه شده ، کامل ترین آیین و دستورات را برای ابعاد زندگی بشر داشته وداروی شفاف بخش انسان افت زده از نظام فاسد منحط غربی و شرقیست . وبراساس ماهیت وجودی آن ؛ وجدانهای آزاد اندیش را به سوی خود جذب کرده وگروه گروه در حال گرویدن به این دین حق می باشد . بر همین اساس افراد حرامزاده و گروههای پلید وکشورهای مفسد بشدت در بیم و هراس هستند و به طرق مختلف در صدد ضربه زدن علیه این خیزش برامده اند ، که یکی از روشهای آنان هتک حرمت و سوزندان قرآن کریم به بهانه آزادی است ، آنهم درشرایطی که مسلمین برای اجرای احکام دینی خود آزاد نیستند و یا مردم دنیا برای بیان جنایات اسراییل غاصب و افشاگری هلوکاست و.... آزاد نیستند !  

اقدامات دشمنان نور

قرآن‌سوزی به اقدامات دشمنان اسلام در سوزاندان کتاب اسمانی قرآن اطلاق می‌شود . در ادامه برخی از اقدامات دشمنان بشریت و اسلام در سوزاندان این کتاب اسمانی و موارد مشابه ذکر شده است :

  • در تداوم تلاش‌های ناپسند قبلی و کاریکاتورهای ننگینی که قبلا انجام شده بود، در چند روز پیش مجددا در کشور سوئد یک عنصر نژادپرست به نام «راسموس پالودن» رهبر حزب راست گرای افراطی در دانمارک تحت حمایت پلیس این کشور ، اقدام به سوزاندن قرآن در یکی از محله‌ها در سوئد کرد.و نخست‌وزیر سوئد علت سوزاندن قرآن را وجود آزادی دانسته و گفته:در سوئد، مردم اجازه دارند نظرات خود را بیان کنند،خواه نظراتشان خوب باشد خواه بد.این بخشی از دموکراسی ماست!راسموس پالودن رهبر تندرو افراطی سوئدی- دانمارکی نیز جری شده وگفته است که قبلا هم اقدام به سوزاندن مقدس ترین کتاب مسلمانان کرده و آن را در گردهمایی های که برای برگزاری در سوئد برنامه ریزی کرده بار دیگر خواهد سوزاند.
  • نخستین فران سوزی : نخستین بار قران سوزی در یک کلیسای کوچک توسط کشیش تری جونز در گینزویل در فلوریدا در سال 1389 (۲۰۱۰)  انجام شد.
  • شهروند آمریکایی در محل برج​های دوقلو ، فندکی از جبیش بیرون آورد و در مقابل چشم مردم صفحات یک جلد قرآن را آتش زد .
  • تصاویر دیگری نیز از قرآن​سوزی در آمریکا منتشر شده است از جمله، پاره کردن صفحات قرآن، بنزین ریختن و آتش زدن قرآن و انداختن قرآن در منقل.
  • زنی در کابل ظاهرا به قصد پناهندگی سیاسی از سفارتخانه های خارجی قصد آتش زدن قرآن کریم را داشت که توسط مردم خشمگین مضروب و کشته و جسدش به آتش کشیده شد.
  • زن تهرانی که قرآن را آتش زده بود در تهران دستگیر شد
  • یک کشیش بنام جونز که قصد داشت در 11سپتامبر قرآن را به آتش بکشد، از تصمیم خود عقب​نشینی کرده بود.
  • منابع کویتی از یورش افراد ناشناس به دو مسجد در در استان "حولی" در شرق کویت و سوزاندن قرآن خبر دادند.
  • کشته شدن فرد مرتد هتاک به قران در ایران : احمد کسروی با تمام مذاهب الهی به مخالفت و ستیز برخاسته بود ؛ به ویژه هـمه مـقدسات و معتقدات‌ اسلامی‌ و شیعی را به مسخره گرفته بود . در مراسم جشن کتاب‌سوزان با صراحت به سوزاندن قرآن اذعان و حتی به آن افتخار کرد عاقبت مردی که می‌خواست قرآن را بسوزاند روز بیستم اسفند 1324 کسروی و ده همراهش به کاخ دادگستری تهران وارد شدند که دو نفر از اعضای فدائیان اسلام (سید حسین امانی و سید‌ علی‌محمد امامی) به وی حمله کرده و با ضربات متعدد چاقو، او را از پای درآوردند. امامي وقتي كه از دادگاه بيرون آمد در حالي كه كارد خون‌آلودي در دست داشت فرياد الله اكبر سر داد و گفت: «من كسروي را كشتم. همان كسي كه قرآن مي‌سوزاند.»
  • انتشار کتاب آیات شیطانی : رمانی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام(ص) و قرآن که توسط سلمان رشدی، نویسنده مرتد هندی‌الاصل بریتانیایی نوشته شد.آیات شیطانی چهارمین رمان سلمان رشدی است. این کتاب جنجال‌برانگیز، برای نویسنده‌اش، جایزه وایت‌برد را به ارمغان آورد . امام خمینی، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۷ طی فتاوایی وی را محکوم به اعدام دانست . وکشورهای غربی موضع گیری علیه آن کردند . از آن پس نیز رشدی از ترس جان خود زندگی مخفیانه‌ای را در انگلستان داشته و پلیس انگلیس نیز هزینه های زیادی برای حفاظت از وی متحمل شده است .
  • انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) از سوی لارکس ویکس، خشم عمومی مسلمانان جهان را در پی داشت و او مجبور شد تا تحت حفاظت همیشگی به زندگی خود ادامه دهد.
  • پیشینه آتش زدن قرآن «حراق المصاحف» در زمان عثمان : پس از رحلت پیامبر (ص) عده ای از صحابیان به جمع آوری و مرتب ساختن سوره های قرآن اقدام کردند و هر یک جداگانه مصحفی برای خود تهیه نمودند. بدین ترتیب اختلاف قرائتها و تعداد مصحفها رو به فزونی گذاشت. عثمان دستور سوزاندن دیگر مصحفها را داد و مردم را ملزم به قرائت بر طبق این مصحفهای خاص کرد. از آنجا که این کار عثمان مورد انتقاد قرار گرفت و امام علی (ع) نیز با تدوین و جمع آوری قرآن و یکی کردن مصاحف موافق بودند. و سوزاندن مصحفها نه تنها مورد تأیید آن حضرت قرار نگرفته، بلکه انتقاد و اعتراض شدید آن حضرت را به دنبال داشته است چرا که براساس روایات اسلامی سوزاندن هر چیزی که روی آن آیه از قرآن کریم باشد.
  • به آتش کشیدن مسجد کرمان بهمراه قران های داخل آن توسط رژیم محمدرضا شاه
  • به اتش کشیدن مسجد لولاگر تهران به‌همراه قران های آن توسط فتنه گران بنام جنبش سبز در سال 1388 وعدم محکومیت آن توسط سران فتنه 88
  • به آتش کشیدن برخی مسجد سوریه به‌همراه قرآن های داخل آن توسط داعش وحشی و جتایتکار
  • و....

 

اقدامات پیروان نور

مسلمانان کشورهای مختلف حتی درسوئد و .... علیه این فتنه های شیاطین تظاهرات کرده و گروههای سیاسی کشورهای مختلف نیز انرا محکوم کرده اند ودرخواست اقدامات بازدارنده داشته اند .

تجمع های مردمی امت اسلامی ، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب ، مراجع دینی ، علمای دین  ،شخصیت های گوناگون ، انجمن‌های اسلامی ، احزاب ، نهادهای انقلابی و ....  و گروه‌های سیاسی آنرا محکوم کرده و درخواست جلوگیری از این رفتارهای جاهلانه و عامدانه دارند

 

سخن پایانی

اقدام هتاکانه قرآن سوزی اقدامی ضد عقلی و ضد منطق در دنیای به اصطلاح متمدن بوده ؛ که نشان از بی منطق بودن دشمنان اسلام در مباحث علمی اندیشمندان اسلامی بوده و مبین ترس حرام زادگان از گسترش دین مبین اسلام می باشد ، و این فتنه شیطانی و سایر اقدامات کشورهای غربی و کشورهای مرتجع عرب ؛ صهیونیستها و .... در جدال جبهه باطل با جبهه حق همچنان تداوم خواهد یافت ، لکن جسارت و توهین آنان سبب توجه بیشتر و بیداری مردم جهان شده و به گسترش سریعتر دین مبیین اسلام منتهی خواهد شد و بیداری انان سبب آگاهی نسبت به نظام سلطه و خروش علیه انان و نزدیکتر شدن زوال آنان و طلب منجی و ظهور حضرت مهدی (عج) را برای ایجاد دولت عدالت محور جهان گستر بهمراه خواهد داشت. ان شالله

*دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها