کد خبر: ۵۰۵۱۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اتوئو:
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کامرون در اظهارنظری عجیب عنوان کرد کامرون می‌تواند با الگو برداری از اینتر در سال ۲۰۱۰ قهرمان جام جهانی قطر شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی‌ ساکر، اینتر به رهبری ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۰ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت آن هم در شرایطی که کمتر کسی روی این تیم حساب می کرد. اکنون ساموئل اتوئو می گوید کامرون می تواند در جام جهانی هم از این موضوع الگوبرداری کند و به قهرمانی در جام جهانی برسد.

به گفته ساموئل اتوئو مهاجم سابق نرآتزوری و شیرهای رام نشدنی، موفقیت اینتر در لیگ قهرمانان تحت هدایت ژوزه مورینیو می تواند الهام بخش کامرون برای یک قهرمانی شوکه کننده در جام جهانی قطر باشد. اینتر در آن سال در راه رسیدن به فینال، چلسی و بارسلونا را شکست داد و اتوئو که اکنون رئیس فدراسیون فوتبال کامرون است  معتقد است کشورش می تواند با همین شیوه قهرمان شود. 

سامول اتوئو گفت: من معتقدم برای بردن جام جهانی نیازی نیست که خیلی تیم خوبی باشد بلکه به آمادگی خوب، ذهنیت قوی و کمی دیوانگی نیاز دارید. من در دوران حرفه ای ام چندین بار قهرمان شدم و می‌دانم راه قهرمان شدن چیست. من همیشه اینتر را مثال می‌زنم که خودم در این تیم بازی می‌کردم. هیچ‌کس در ابتدای فصل ۱۰-۲۰۰۹ فکر نمی‌کرد ما می‌توانیم لیگ قهرمانان را ببریم و در عوض مورینیو کار دیوانه‌کننده‌ای انجام داد. برای کامرون هم چنین چیزی را می‌خواهم.

بهترین عملکرد کامرون در جام جهانی صعود این تیم به یک چهارم نهایی سال ۱۹۹۰ است که باعث شد رسانه ها لقب شیرهای رام نشدنی را به این تیم بدهند. کامرون در هیچ یک از شش حضور دیگر خود در جام جهانی از گروه صعود نکرد و حتی نتوانست در جام جهانی آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ و جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ امتیازی کسب کنند.

 مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کامرون اکنون به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کشورش فعالیت دارد.

کامرون در جام جهانی باید با تیم های سوئیس، برزیل و صربستان دیدار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها