کد خبر: ۵۰۵۲۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیم والیبال اسکرا بلخاتوف با پیروزی در بازی دوم رده بندی لیگ والیبال لهستان همچنان امیدوار به کسب رتبه سوم این لیگ باقی ماند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در بازی دوم رده‌بندی لیگ والیبال لهستان به مصاف تیم زاویرچه رفت و در یک بازی نزدیک توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. این دیدار در پنج‌ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۳ به سود اسکرا پایان یافت.

میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران که در تیم والیبال اسکرا بازی می کند در این رقابت عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ۱۴ امتیاز برای تیمش کسب کند. ملی‌پوش والیبال ایران ۱۳ امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

به گزارش ایسنا، پیروزی اسکرا در بازی دوم درحالی بود که این تیم در بازی اول با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ شکست خورده بود. پیروزی یاران عبادی پور در بازی دوم، امید را برای کسب رتبه سوم در دل هواداران این تیم زنده کرد. رقابت سوم بین این دو تیم سه شنبه ۲۰ اردیبهشت پیگیری می‌شود.

باخت اسکرا در بازی اول رده بندی درحالی بود که پیش از این اسلوبودان کواچ سرمربی والیبال این تیم به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شده بود.

هدایت تیم زاویرچه برعهده کولاکوویچ سرمربی اسبق والیبال ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها