کد خبر: ۵۰۶۴۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
به هیچ وجه برنامه در شب شهادت امام صادق سلام الله علیه برگزار نشد و غروب روز قبل شهادت تمام شد.

به گزارش پایگاه 598، چند جواب کوتاه به شبهات ضد انقلاب و اصلاح طلب ها علیه برنامه بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی در ادامه میآید؟

-به هیچ وجه برنامه در شب شهادت امام صادق سلام الله علیه برگزار نشد و غروب روز قبل شهادت تمام شد.

-برنامه سلام فرمانده، کنسرت نبود که مردم درحال جشن و بزن و برقص باشند بلکه این برنامه استغاثه به امام زمان سلام الله علیه با حضور اقشار مختلف مردم بود و مخصوصاً کودکان بود و بارها جمعیت با این شعر زیبا که خطاب به امام زمان بود در حال خواندن گریه کردند.

-ورزشگاه آزادی برای این انتخاب شد که حجم جمعیت گسترده بتواند در آنجا شرکت کند و مگر مسابقه فوتبالی برگزار شد که بر فرض ورود زنان ممنوع باشد یا نباشد.

-این همه مراسمات و جلسات و برنامه های مختلف در جاهای مختلف کشور برگزار می شود که حضور زنان نه تنها ممنوع نیست بلکه برنامه ها به صورت مختلط هم برگزار می شود مثل کنسرت ها، سالن سینماها، پارک ها، همایش ها و... ( برنامه سلام فرمانده نیز مانند سینما رفتن مردم است که در سینما مردم به صورت خانوادگی و مختلط در کنار هم می‌نشیند پس ربطی به ورزشگاه بودن ندارد )

-در این مراسم بار‌ها از بیلبورد ورزشگاه، بابت حادثه اخیر در آبادان تسلیت گفته شد و مجری مراسم چندین بار از حادثه آبادان یاد کرد و بارها مردم در ورزشگاه بارها برای شادی ارواح فوتی های این حادثه دردناک، فاتحه و صلوات فرستادند.

-این همه کنسرت بزن بکوب در همین ایام در حال برگزاری در کشور است پس چرا این اصلاح طلب ها از آنها نمی‌خواهند برنامه خودشان را لغو کنند و فقط زبانشان به این برنامه امام زمانی دراز است؟!

 اصلاح طلب ها و ضد انقلاب ها همان کسانی هستند که در روز عاشورا ۸۸ هلهله کردند و کف زدند و رقصیدند و پرچم سید الشهدا سلام الله علیه را پاره کردند و بی حرمتی، حالا نگران بی حرمتی به شهادت امام صادق سلام الله علیه شدند!؟

-اینها همان کسانی هستند که بعد از حادثه آبادان، رفتند در سفارت انگلیس در تهران و در مراسم جشن تولد ملکه انگلیس شرکت کردند!

- برنامه بزرگ #سلام_فرمانده در ورزشگاه آزادی خیلی از ضد انقلاب و اصلاح طلب ها را سوزانده و این جمعیت بزرگ بیش از ۱۵۰ هزار نفری اقشار مختلف در لبیک به امام زمان نمی توانند ببینند لذا با دستور سفیر انگلیس در تهران، این پادوهای ملکه مشغول لجن پراکنی علیه این برنامه بزرگ هستند، مواظب باشیم گول اینها را نخوریم...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها