کد خبر: ۵۰۸۹۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۶ تير ۱۴۰۱
درآیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات دینی؛
از نفرات برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر بعمل آمد که در بخش گزارش خبری، تحلیلی و تحقیقی، «مهدی هواسی» از پایگاه خبری 598 توانست نظر داوران این جشنواره جلب کرده و مقام دوم این بخش را کسب کند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات دینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان قم، نمایندگان استان قم و جمعی دیگر از مقامات استانی، پیش از ظهر امروز در تالار فرهنگ و هنر استان قم برگزار شد.

در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاری را رسالتی عظیم و مهم عنوان کرد با اشاره به تلاش دشمنان در جهت سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه گفت: بر اساس داده‌های افکارسنجی مرکز جهاد دانشگاهی، شادکامی مردم ایران نزدیک به ۷۰ درصد ایران است.

محمدمهدی اسماعیلی با بیان این که رسانه‌های معاند اصرار دارند تا نشان دهند مردم ایران در تعلقات دینی خود دچار ضعف شده‌اند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که ۹۰ درصد مردم تعلقات دینی دارند و ۷۶ درصد در آیین‌های مذهبی شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سابقه و اهمیت موضوع اطلاع رسانی و نقش آن در امنیت روانی جامعه، نقش خبرنگاران را در امیدبخشی به مردم کلیدی عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت خوراک فرهنگی و فکری به جامعه، ادامه داد: بر مبنای آموزه‌ها و تعالیم دینی گمراه کردن یک انسان در حکم قتل او و هدایت یک انسان در حکم زنده کردن فرد است.

در قسمت پایانی این مراسم همچنین از نفرات برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر بعمل آمد که در بخش گزارش خبری، تحلیلی و تحقیقی، «مهدی هواسی» از پایگاه خبری 598 توانست نظر داوران این جشنواره جلب کرده و مقام دوم این بخش را کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها