کد خبر: ۵۰۹۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۸ تير ۱۴۰۱
طی ۲۴ ساعت گذشته؛
منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ مرتبه آتش بس انسانی نظامی در یمن را نقض کردند.

۲۲ مورد پرواز پهپاد‌های جاسوسی و مسلح در آسمان استان‌های مارب، حجه، الجوف، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه‌های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس اعلام شده است.

مزدوران سعودی همچنین نسبت به ایجاد استحکامات رزمی در منطقه التحیتا در استان الحدیده و اطراف شهر مارب مبادرت کردند.

۸۲ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه‌های مرزی از دیگر موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی و مزدورانش اعلام شده است.

مزدوران سعودی همچنین با ۲۰ مورد بمباران توپخانه‌ای استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و جبهه‌های مرزی، مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در البلق الشرقی و ملعاء در استان مارب را هم مورد بمباران توپخانه‌ای شدید قرار دادند.

مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه القصر در استان تعز و حرض در استان حجه نیز مورد بمباران توپخانه‌ای مزدوران سعودی قرار گرفت.

بمباران توپخانه‌ای مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در رازح و منطقه البتول در استان صعده و منطقه الجبلیه در بخش التحیتا و شمال حیس در استان الحدیده از دیگر موارد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی و مزدروانش اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها