کد خبر: ۵۰۹۰۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۸ تير ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد که عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، بیشتر از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد با بارسلونا نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او حالا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی ملحق شود. 
در هفته‌های اخیر صحبت‌های بسیاری درباره مقصد احتمالی این بازیکن مطرح شد و نام باشگاه‌های متفاوتی از چلسی گرفته تا پاری سن ژرمن به میان آمد اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند روز اخیر تغییر کرده است. 
پیش از این نیز بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا و نزدیکان این مهاجم فرانسوی مدعی شده بودند که او دوست دارد به حضورش در نوکمپ ادامه دهد. این در حالی بود که ژاوی هرناندز نیز علاقه زیادی به حفظ او در ترکیب تیمش برای فصل آینده داشت و از مدیران بارسا خواسته بود که تمام تلاش‌شان را برای امضای قرارداد جدید با او به کار بگیرند. 


با این حال، مذاکرات بین مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن با مدیران بارسلونا به نتیجه نرسیده بود اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که دمبله بیشتر از هر زمان دیگری به امضای قرارداد جدید با بارسا نزدیک است. 
گفته می‌شود که توافق بر سر مسائل اصلی و مهم صورت گرفته و دو طرف در حال بحث درباره چند مسئله جزئی هستند و انتظار می‌رود که توافق بین دو طرف به زودی انجام شود. 
این در حالی است که مارکا خبر داده که اختلاف دو طرف بر سر این جزییات چندان قابل توجه و مهم نیست و بعید است که اخلالی در روند امضای قرارداد جدید ایجاد کند. 
قرارداد جدید دمبله با بارسلونا دو ساله خواهد بود و به نظر می‌رسد که خیلی زود در فاصله چند روز آینده به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها