کد خبر: ۵۰۹۱۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۰ تير ۱۴۰۱
کسی که یک تنه تیمش را به مرحله نهایی برد؛
ستاره تیم ملی هلند درخشان ترین بازیکن لیگ ملت‌ها به لحاظ فردی بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی والیبال هلند شروع ناامید کننده ای را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد و در دو مسابقه اول خود برابر تیم های ژاپن و آمریکا شکست خورد. با این وجود آنها در دو مسابقه بعدی خود به دو پیروزی ارزشمند برابر ایران و استرالیا دست یافتند تا هفته اول را با 6 امتیاز به پایان برسانند.

در ادامه نتایج خوب هلند باعث شد که آن ها تا پیش از شروع هفته پایانی بخش مهمی از راه صعود را طی کنند؛ به شکلی که با وجود عملکرد ضعیف این تیم در هفته سوم، آن ها نهایتا جواز حضور در جمع هشت تیم نهایی مسابقات را کسب کردند. هلند بعد از ایران در رتبه هشتم قرار گرفت و باید در یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا برود.

اما باید بخش اعظمی از این دستاورد بزرگ برای هلندی‌ها را به نام نیمیر عبدالعزیز نوشت. بازیکنی که تعیین کننده‌ترین ستاره هلند در لیگ ملت‌ها بوده و قطعا آن ها برای شگفتی سازی برابر ایتالیا امید زیادی به درخشش این بازیکن دارند.

نکته جالب و مهم درباره نیمیر عبدالعزیز به آمار شگفت‌انگیز این بازیکن بعد از پایان دور گروهی لیگ ملت‌ها مربوط می شود. در حقیقت هلند برای اولین بار در فینال لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود که صفحه رسمی مسابقات نیز تاکید کرده که نیمیر عامل اصلی آن بوده است. او بعد از پایان دور گروهی امتیازآورترین، بهترین در حمله و بهترین سرویس زن مسابقات بوده که در نوع خود حقیقت شگفت‌انگیزی در مورد این بازیکن محسوب می‌شود.

گفتنی است همین چندی پیش بود که نیمیر در یک انتقال جذاب برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به ترکیب تیم پیکان اضافه شد. این والیبالیست هلندی علاوه بر کیفیت فنی فوق العاده خود، به‌واسطه اخلاق حرفه‌ای و جذابش به‌شدت مورد توجه هواداران والیبال در ایران قرار گرفت که باشگاه پیکان عامل این اتفاق فوق‌العاده بود.

هنوز به یاد داریم که نیمیر بعد از قهرمانی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به شکل ویژه‌ای به احساسات تماشاگران ایرانی پاسخ داد و حتی در کنار سکوها با آنها عکس گرفت. این ستاره والیبال دنیا همچنین در مصاحبه‌ای با ما از عبارت "شگفت انگیز" برای توصیف هواداران ایرانی استفاده کرد تا مشخص شود که در عرض فقط یک هفته او طوری در ایران احساس راحتی می‌کند که انگار یک سال در کشور ما حضور داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها