کد خبر: ۵۰۹۳۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۲ تير ۱۴۰۱
دستمزد نجومی اوسپینا در عربستان
در شرایطی داوید اوسپینا با عقد قراردادی رسمی راهی النصر شد که او دستمزد بالایی در این تیم دریافت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه النصر به صورت رسمی از عقد قرارداد با داوید اوسپینا سنگربان معروف کلمبیایی و سابق ناپولی و آرسنال خبر داد. انتقالی که با پرداخت دستمزدی گزاف برای این سنگربان همراه خواهد بود.

او برای حضور در فوتبال عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد با ناپولی و همچنین پیشنهاد اتلتیکو مادرید را رد کرد و با دریافت دستمزد سالیانه ۳ و نیم میلیون یورو (بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان) پیراهن النصر را بر تن خواهد کرد.

النصر روز گذشته در حساب رسمی خود در شبکه های اجتماعی از امضای قراردادی با دیوید اوسپینا، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی کلمبیا و در یک انتقال انتقال آزاد با قراردادی دو ساله خبر داد.

 
 

دروازه بان 33 ساله چهار فصل برای ناپولی بازی کرد که اولین فصل آن به صورت قرضی از آرسنال بود. او همچنین چهار فصل را بین سال های 2014 تا 2018 در آرسنال سپری کرد و سپس به ناپولی پیوست و در مجموع 103 بازی برای آنها انجام داد. قبل از آن، او بین سال‌های 2008 تا 2014 در 199 بازی برای نیس فرانسه به میدان رفت. اوسپینا فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 2006 در کشورش و با اتلتیکو ناسیونال کلمبیا آغاز کرده بود.

اوسپینا با 124 بازی ملی برای کلمبیا، بالاتر از مهاجم معروف هموطنش کارلوس والدراما (111 بازی) و خوان کوادرادو بازیکن فعلی یوونتوس (111 بازی) قرار دارد.

شایان ذکر است که النصر فصل گذشته رقابت‌های لیگ عربستان را پس از الهلال و الاتحاد در رده سوم به پایان رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها