کد خبر: ۵۰۹۷۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۸ تير ۱۴۰۱
تهران- ایرنا- پاسور تیم ملی والیبال گفت: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

وادی: کری‌خوانی لهستانی‌ها به نفع ما است؛ مقابل آنها با تمام وجود بازی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از محمدطاهر وادی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص تقابل تیم ملی والیبال با تیم قدرتمند لهستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستانی اظهار داشت: ما در لهستان یک هفته تمرین خیلی خوب داشتیم و از لحاظ بدنی خیلی آماده هستیم. مصاحبه‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستان هم بیشتر به تیم ما کمک می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ایران نشان دادند وقتی بازیکنان حریف از خودشان تعریف می‌کنند و می‌گویند که دوست داشتیم در یک‌چهارم نهایی با تیم ایران روبرو شویم عملکردشان بهتر می‌شود.

پاسور تیم ملی والیبال درباره عملکردش در لیگ ملت‌ها گفت: خداراشکر همه بچه‌های تیم ملی روز به روز شرایط بهتری پیدا کردند. این موضوع نشان می‌دهد کادرفنی تیم ملی برای هر بازی برنامه خاصی دارد و ما هم تلاش می‌کنیم وظایفی که بر عهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

وادی در مورد عملکرد درخشانش در هفته سوم لیگ ملت‌ها و جاخالی‌ها و دفاع‌های روی تورش که در فضای مجازی وایرال شد، عنوان کرد: در هفته اول لیگ ملت‌ها با انگشت آسیب‌دیده بازی کردم. خوشبختانه در هفته سوم مصدومیتم بهتر شد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با تقدیر از عملکرد کادرفنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: مربیان تیم ملی خیلی زحمت می‌کشند. آنها تا دیروقت بیدار هستند و تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند. حتی گزیده فیلم‌های مسابقات را برای ما می‌فرستند و وظایف‌مان را بر اساس این فیلم‌ها به ما یادآور می‌شوند.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها