کد خبر: ۵۱۱۷۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
انگیزه‌های تمام نشدنی رضائیان برای اثبات خود؛
رامین رضائیان که در آستانه جام جهانی نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده در اولین بازی فصل نمایش بسیار خوبی در مصاف با استقلال ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه چند سال پس از جدایی از پرسپولیس سرانجام در میانه‌های فصل گذشته بود که بار دیگر به این تیم بازگشت، ولی اگرچه نمایش خوبی در ترکیب سرخپوشان داشت ولی نه توانست این تیم را در رسیدن به قهرمانی همراهی کند و نه یحیی گل‌محمدی را که از ماه‌ها قبل دانیال اسماعیلی‌فر را برای حضور در پست دفاع راست زیر نظر گرفته بود متقاعد به ادامه ماندنش. پس این بازیکن که چند هفته پیش از سوی سردار آزمون حمله شدیدی هم به او انجام شد راه جدایی در پیش گرفت و سپاهان را که یکی از رقیبان دیرینه پرسپولیس در لیگ برتر به شمار می‌رود را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد.


از ساعاتی پیش و مصاف حساس استقلال مقابل سپاهان به صورت رسمی لیگ برتر برای شاگردان ساپینتو و مورایس آغاز شد؛ جایی که رامین رضائیان مطابق انتظار در پست دفاع راست بازی کرد و تا سوت پایان مسابقه نیز در زمین مسابقه باقی ماند.


نیمه اول این مسابقه البته پر بود از برخوردهای فیزیکی بازیکنان در فضاهای کم که اجازه موقعیت‌سازی چندانی به بازیکنان دو تیم نداد ولی با شروع نیمه دوم این سپاهانی‌ها بودند که ضربه اول را به تیم میزبان روی یک ضدحمله سریع زدند و هنوز دقایقی از این گل نگذشته بود که نفوذ رامین رضائیان به محوطه جریمه که روی پاس بسیار خوب مسعود ریگی انجام شده بود، زمینه‌ساز گل دوم مسابقه شد تا سه امتیاز اولین دیدار فصل برای یکی از سرسخت‌ترین حریفان سپاهان را به نوعی تضمین کرده  باشد.

 


در شرایطی که زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده و در کنار آن رضائیان نتوانسته حضورش را در پرسپولیس تیم محبوبش هم ادامه‌دار کند این بازیکن در فصل بیست و دوم فوتبال ایران انگیزه‌های زیادی برای درخشش با پیراهن سپاهان دارد؛ اتفاقی که در بازی اول فصل برای او رخ داد و او توانست به پشتوانه همین انگیزه وافر یکی از مهره‌های کلیدی تیمش لقب بگیرد. باید دید او با این شروع امیدوارکننده در ادامه مسابقات چطور عمل خواهد کرد.

رضائیان پس از یک نمایش امیدوارکننده و روحیه بخش در شروع مسابقات در پایان دیدار برابر استقلال نیز برخوردهای گرمی با بازیکنان و مربیان خودی و تیم حریف داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها