کد خبر: ۵۱۲۰۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده ناجا خبر داد؛
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امکان تردد برای زائران اربعین با گذرنامه‌های در آستانه تمدید و یک ماه مانده به مهلت قانونی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار حسین اشتری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، وحدت و همدلی مردم را بهترین فرصت در ارتقای خدمت‌رسانی پلیس عنوان کرد و گفت: تمام مجموعه نیروی انتظامی در این ایام به حال آماده‌باش درآمدند تا با یک مدیریت مناسب تسهیل در تردد زائران را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: از مبدأ تا مقصد ما تردد ایمنی را برای وسائط نقلیه عمومی و خصوصی در نظر گرفتیم و زائران می‌توانند در بهترین شرایط در جاده‌ها تردد کرده و زیارت خود را به مقصد عتبات عالیات انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امیدواریم مردم با توجه به توصیه‌های پلیس و تذکراتی که همکاران ما در پلیس راهور و راه می‌دهند، با سلامت و عافیت تردد کرده و سفر زیارتی خود را بدون وقوع حوادث تلخ انجام دهند.

اشتری افزود: در تمام مرزهای رسمی که از سوی ستاد اربعین اعلام شد، همکاران ما حاضر به ارائه خدمات به زائران هستند و با هماهنگی پلیس کشور عراق سعی بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان زائران از مرزها تردد کرده و سفر ایمنی را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آنهایی که یک ماه به مهلت پایانی گذرنامه خود وقت دارند و یا در روزهای گذشته مهلت گذرنامه آنها انقضا شده، می‌توانند از مرزها تردد کنند و هیچ مشکلی در این زمینه برای زائران به وجود نمی‌آید.

اشتری در مورد تردد زائران در مرزها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا، امیدواریم زائران تردد شبانه را در نظر بگیرند تا کمتر دچار اذیت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: زیرساخت‌ها برای تردد و ورود و خروج زائران از گیت‌ها و رصد گذرنامه به راحتی مهیا شده و همه این تدارکات برای تسهیل تردد زائران است.

سردار اشتری تأمین امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و ادامه داد: هر شخص یا گروهی به این امنیت تعدی کند و یا بخواهد حقوق مردم را پایمال کند، با برخورد مقتدرانه پلیس روبه‌رو خواهد شد.

وی به مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش هشدار داد تا مراقب حرکات و اقدامات خود باشند که پلیس مقتدرانه با این افراد برخورد کرده و قطعاً برخوردهای اخیر نیز درس عبرتی برای متجاوزان به حقوق مردم است.

اشتری بیان کرد: در امنیت مرزها نیز با تلاش مرزبانان غیور در تمامی مرزهای کشور امنیت کامل برقرار است و ما با هرگونه تعرض به مرزها برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تجهیز مرزهای کشور را به تجهیزات الکترونیکی و کنترلی یادآور شد و گفت: امنیت مرزها برای جمهوری اسلامی ایران از اولویت‌های اساسی است و به هیچ وجه ناامنی در مرزها را بر نمی‌تابیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها