کد خبر: ۵۱۲۵۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۷     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
کیهان: سخنگوي گروهك 5-4 نفره شوراي هماهنگي سبز بر سر جزاير سه گانه غيرتي شد اما به جاي تخطئه زبان درازي امارات، به جمهوري اسلامي حمله كرد.
اميرارجمند در گفت وگو با وبلاگ خود (كلمه) گفت: اين جزاير جزو لاينفك سرزمين ايران است. هرگونه ترديد در اين خصوص از جانب هر كشور و قدرتي نيز تهديد بر عليه تماميت ارضي و حاكميت ملي مردم ايران تلقي مي شود. دفاع از استقلال و تماميت ارضي كشور يكي از اصول بنيادين و خدشه ناپذير جنبش سبز به شمار مي آيد. اما متاسفانه شاهد هستيم كه مقامات حكومتي توانايي دفاع مناسب از منافع ملي ايران در عرصه بين المللي را ندارند. بخشي از اين ناكارآمدي ناشي از سياست هاي ماجراجويانه آنها است كه موجب مي شود كشور در عرصه بين المللي در تنگناهاي بي جهت و ناموجه و قابل اجتناب قرار گيرد و امكان دفاع از منافع حقيقي كشور دشوار شود. بخش ديگري متاسفانه مربوط مي شود به ترجيح منافع باندي و جناحي به منافع ملي كشور از طرف جريانات سياسي اقتدارگراي رقيب، آنهايي كه از قرباني كردن منافع ملي براي تامين منافع باندي خود ابايي ندارند.
اميرارجمند پس از شكست سازمان دهندگان خارجي فتنه سبز در پروژه تحريم انتخابات مجلس، از انظار مخفي شد. وي با كمك كنسولگري آمريكا و به واسطه كمك برخي گروهك هاي تروريستي از كشور خارج شده و به فرانسه گريخته است.
در اين كه نوچه هاي آمريكا در امارات هيچ غلطي عليه حاكميت ارضي ايران نمي توانند بكنند هيچ ترديدي وجود ندارد اما بايد توجه داشت كه حاكمان امارات در نوچگي آمريكا و رژيم صهيونيستي و انگليس، دقيقا نقشي مشابه اپوزيسيون بي كفايت خارج نشين ايفا مي كنند همچنان كه مراكزي نظير دوبي كه ايستگاه سازمان سيا نيز در آن قرار دارد، طي چند سال گذشته و به ويژه در فتنه سبز تبديل به بارانداز آمد و شد عناصر آشوبگر شده بود. به همين دليل درست اين است كه بگوييم گروهكي نظير شوراي هماهنگي سبز- و گروهك هاي مشابه در خارج و رسانه هاي همسو در داخل- با تظاهر به غيرتي شدن براي جزاير سه گانه و «القاي بحران» در اين زمينه، دقيقا نقش مكمل عروسك هاي اماراتي را بازي مي كنند. هدف از جنجال اخير توسط طرف اماراتي و سپس اظهار نگراني اپوزيسيون اين بود كه پارسنگي در كفه مذاكرات تهي آمريكا در مذاكرات هسته اي گذاشته شود و اذهان عمومي از ناكامي غرب در اين مذاكرات منحرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها