کد خبر: ۵۱۲۹۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
امان از روزی که حرمت شهید، آن هم در سومین حرم اهل‌بیت(ع) بشکند، دلی که به درد آید و مشت و لگدهایی که بی‌مهابا بر سر و صورت فرود آیند و غیرتی که نجوشد!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، همسر و دختر شهید خادم صادق روز گذشته در ملا عام مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در سومین حرم اهل بیت(ع) چادر از سرشان کشیده شد، در قلب شهر شیراز و مکانی عمومی، انجا که غیرتی نجوشید و دفاعی از آنها نشد! 

خبر جانکاه بود و نگران‌کننده، از اوضاع نابسامانی حکایت می‌کرد و از رنج و محنتی که خانواده‌های مظلوم شهدا تحمل می‌کنند. 

ساعت ۶ صبح بود که در گوشی تلفن همراه خبر کتک‌کاری کردن در یکی از پاساژهای سینماسعدی و هتک حرمت خانواده شهید را دیدم. 

هنوز ساعت به ۸ نرسیده بود که در میان شک و تردید شماره همسر شهید خادم صادق را پیدا کرده و با وی تماس گرفتم. 

با روی باز پاسخ داد، ماجرای خبری که از صبح در فضای مجازی دست به دست می‌شد را جویا شدم و طاهره گلستانی‌زاده اینگونه توضیح داد: روز گذشته ششم شهریورماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژهای سینماسعدی شدیم. 

وی افزود: در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از انها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم " خانم شال‌تان را بپوشید" و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند. 

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آنها گفت" این کار شما هنجارشکنی است" و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود. 

گلستانی‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد‌. 

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و در پی شناسایی آنها هستند. 

از او درباره همسر شهیدش پرسیدم و وی اظهار داشت: همسرم ۸ سال در جبهه‌های جنگ بود و در بیشتر عملیات حضور داشت و بارها مجروح شد و جانباز ۸۰ درصد بود. 

وی افزود: همسرم پس از جنگ در پارگان زرهی مشغول بود و طی یک ماموریت بر اثر تصادف به شهادت رسید. 

به گزارش فارس، جای نگرانی است که در حرم سوم اهل‌بیت(ع) با یک بانوی محجبه و آن هم همسر شهیدی که جان و زندگی‌اش را در راه وطن فدا کرده است همچین برخوردی شود. 

این روزها هنجارشکنی و کشف حجاب و سگ‌گردانی در شیراز به اوج رسیده است و باید فکری اساسی برای آن کرد. 

اتفاقی که شاید بارها در گوشه و کنار این شهر رخ داده است اما صدایی شنیده نشده است اما این بار خبرگزاری فارس این ماجرا را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

گوشه‌ای از فیلم ضرب و شتم از دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها در زیر قابل مشاهده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها