کد خبر: ۵۱۳۶۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
جنایات انگلیس در همدستی با امریکای سلطه گر بسیارگسترده بوده و پایانی ندارد . ولی همانطور که شعار مرگ برروسیه مردم مسلمان ایران جواب داد و فرو پاشید ؛ مرگ برانگلیس نیز به ثمر خواهد نشست . این وعده الهی می باشد .

سرویس بین الملل پایگاه 598: در این نوشتار، چکیده پرونده انگلیس خبیث در ایران ؛ پرونده سیاه ملکه قبلی ،خیانت‌های مارگارت تاچر  88 ساله به ایران معروف به بانوی آهنین ؛شراکت مسول جدید در جنایات گذشته ؛ بازنشستگی نداشتن روباهها ،غیر دمکراتیک ترین کشور دنیا در نقش منجی سایر کشورها ،کاخ شاهنشاهی طبقاتی ، دیکتاتوری مطلق شاهی ارایه شده است .

در خبر ها در تاریخ 17 شهریور 1401 آمد : یک ملکه ( پادشاه مورثی ) مرد و بی درنگ فرزندش یدون هیچ انتخاباتی جایگزین وی شد . اما حکایت روزنامه های مدعی اصلاحات با تصاویر بسیار بزرگ با حالات خندان و جذاب از این کفتار و با تیترهای خانم نخست وزیر ؛ بانوی آهنین دیگر ، کلید دار شماره 10 در دست یک زن ؛ چهره نابغه بریتانیا ؛ میراث دار مارگارت تاچر؛ بازگشت به تاچریسم و .... بسیار تاسف بار بود . اینکه با روی کار آمدن یک ماده گرگ انگلیسی روباه صفت ضد ایرانی ؛ اینان بدون توجه به ماهیت دولت خبیث انگلیس و ملکه قبلی و جدید چگونه وی را بزک کرده اند . لیز تراس یک سیاستمدار به شدت ضد ایرانی است. اینها اگر دین ندارند ،کاش لااقل ازاد مرد می بودند و به این موارد توجه میکردند :

الف ) چکیده پرونده انگلیس خبیث در ایران : چکیده عملکرد انگلیس شامل کشتار ۹ میلیون نفر یعنی نیمی از جمعیت ۱۸ میلیونی ایران در جنگ جهانی و جنایت جنگی این روباه پیر است. در دهه ۳۰ مشارکت در کودتای ضد نهضت ملی نفت ؛ در ️دهه ٤۰ غارت نفت ایران ، در️دهه ۵۰ کمک به سرکوب ملت ایران که انقلاب به پیروزی منجر نشود ؛ در️دهه ۶۰ کمک به صدام علیه ایران ؛ در️دهه ۷۰ سازماندهی و ایجاد فتنه در ایران ؛ در️دهه ۸۰ سازماندهی مجدد برای ایجاد فتنه های جدید در ایران ؛ در️دهه ۹۰ کمک به ترور ایرانیان و تحمیل برجام پرخسارت ؛ و در راس همه اینها ودر طول این سالها جاسوس پروری و نفوذ در ارکان نظام ایران  نیز یکی از اقدامات انان بوده و هست و بخش عمده آن ثمره سلطنت این ملکه به درک واصل شده می باشد .

ب ) پرونده سیاه ملکه قبلی : ملکه سلطنتی سرزمین روباه‌های مکار بعد از ۷۰سال فتنه‌گری وجنایات در کشورهای مختلف جهان در سن ۹۶ سالگی مرد . این زن اگرچه برای انان دستاورد داشت اما برای مردم جهان جز فتنه‌گری، کشتار، غارت‌گری، نفوذ ، استعمارگری ؛ کودتا و به خاک و خون کشیدن ملت‌ها ثمر دیگری نداشته و ناله و نفرین میلیون ها انسان مظلوم بدرقه این جنایتکار خواهد بود.وبی‌شک وی جنایتکارترین زن تاریخ است .

ج) خیانت‌های"مارگارت تاچر" 88 ساله به ایران معروف به بانوی آهنین :  مخالفت با دولت موقت منصوب امام خمینی در اوایل انقلاب ؛ حمایت ازتجاوز نظامی امریکا به ایران ( طبس دراردیبهشت 1359 ) ؛ حمایت از گروههای تروریستی در حمله به کنسولگری ایران در منچستر و دفتر هواپیمایی ایران در لندن در سال 1360 ؛  اخراج  5 دیپلمات ایرانی را از انگلستان در خرداد 1363 ؛ حمایت از توهین سلمان رشدی به پیامبر اسلام (ص) ؛ ایران را کشوری تروریست معرفی کردن توسط تاچر، حمایت از سازمان منافقین خلق و درخواست جایگزین شدن اینان در سازمان ملل ؛ حمایت از اشغال سفارت ایران در لندن توس تروریستهای عراقی ؛ حمایت گسترده از صدام جنایتکار در جریان جنگ تحمیلی و.....

د ) شراکت مسول جدید در جنایات گذشته :  نخست وزیر جدید انگلیس با سابقه 60 مسولیتهای بالا در انگلیس و طبعا مشارکت در جنایات انگلیس در دنیا داشته است و قطعا این رویه را نیز ادامه خواهد .

ه ) بازنشستگی نداشتن روباهها : در حالیکه این کفتار پیر تا کنون 60 سال سابقه وزارت و... دارد و اینک هم نخست وزیر شده ؛ این مدعیان کذاب اصلاحات ؛ ایراد نگرفتند که چرا بازنشست نشده و ......

و ) غیر دمکراتیک ترین کشور دنیا در نقش منجی سایر کشورها : عجیب این است که مکرر این دولت مکار از کشورهای اسلامی ایراد مردم سالاری میگیرد و بر همین اساس فتنه هایش را پیاده میکند؛ درحالیکه خود بویی از آن نبرده و براساس نظام پادشاهی مادام العمر می باشد . انقدر این جماعت اصلاح طلب پست هستند که درمورد انتصاب مورثی و غیر مردم سالاری بودن انگلیس حرفی نمی زنند و به سلطنت مادام العمری آنان اعتراض نمی کنند ؛ اما برای کشور ما که رهبری در کشور ما تاکنون مورثی نبوده و با رای خبرگان مردم انتخاب میشود و با خبرگان نظارت میشود ؛ ایراد میگیرند .

ز ) کاخ شاهنشاهی طبقاتی : کاخ سلطنتی باکینگهام انگلیس ؛ درلندن واقع بوده و به ابعاد ۱۰۸متر در ۱۲۰ متر و ارتفاع آن ۲۴ متربوده و شامل ۷۷۰۰۰ متر مربع زمین ودارای اتاق‌های کاخی و اثار هنری و سنگ مرمرنمای رنگارنگ که محل اقامت مقامات خانواده سلطنتی است و محل کار ۴۵۰ نفر می‌باشد. نماد تمام عیار از اشرافیت و تبعیض طبقاتی در این کشور می باشد .

ح ) دیکتاتوری مطلق شاهی : ملکه ( پادشاه ) انگلیس از اختیارات بی شماری در حوزه های قضایی، تقنینی ، اجرایی نیروهای مسلح ، سیاستهای کلان کشور و سیاست خارجی ؛ فرمان جنگ و صلح ؛ حق توشیح و الغای همه قوانین ( بالاتر از حق وتو) و همه عزل و نصبهای مقامات ؛ حق الغا و یا توشیح بر همه قوانین را دارد و اینکه هیچ نهاد ناظری بر او وجود ندارد . در حالیکه در کشور ما تفکیک قوا وجود دارد و بر رهبری نیز مجلس خبرگان نظارت دارد .

ط )کعبه آمال دوتابعیتی ها : تعداد قابل توجهی از هم وطنان تابعیت بریتانا را اخذ کرده و در تردد بدان هستند . یکی از موضوعات نیز مدیران دوتابعیتی با تکیه بر مسولیت ، دل در گروی غرب دارند . و در میان همه اینها اخذ مدرک شبه ناک کارشناسی ارشد و دکترای حسن روحانی طی 17 سال و تردد حدود ۷۰ سفر وی به اسکاتلند و انگلیس می باشد و ابهامات و سوالات زیادی بی پاسخ مانده است .

ی ) ایجاد شیعه انگلیسی : بدعت در ساخت شیعه ای خاص که افکار خاصی را ترویج کرده و سر در آخور انگلیس دارد تا سیساتهای آنان را دنبال نماید . ساخت حسینیه ویژه در لندن با پول ملکه انگلیس و تهیه ساختمان و ایجاد زیر ساخت فنی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به نام امام حسین علیه السلام و فدک و پرداخت حقوق و هزینه های سنگین این شبکه ها از جمله اقدامات دولت خبیث انگلیس و ملکه آن کشور بوده است. هدیه ویژه ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی و شیعه انگلیسی های مقیم لندن می باشد .

ک ) فساد مالی و اخلاقی : در چندین مورد عشق ها و طلاق عجیب بین اعضای خاندان و نیز فساد اخلاقی خانواده سلطنتی و همچنین فسادهای مالی که بعضا بروز کرده و جنجال ساز بوده است .

برده داری سیاه  : انگلیسی ها  با حضور در کشورهای آفریقایی  و با رفتارهای غیر انسانی و  تجارت برده  از پانصد سال قبل تا کنون را در این کشور استعمارگر وجود داشته و هماکنون نیز شمار کودکان قربانی برده داری در انگلیس از شمار قربانیان بزرگسال این جنایت بشری بیشتر می باشد.

پرونده سنگین استعماری انگلیس : قریب 53  کشور با جمعیتی نزدیک ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم تحت استعمار بریتانیا هستند. و این کشور از انان به بهره کشی می کند .

تلاش برای تغییر فرهنگ و زبان ملل دنیا : بریتانیا در دوران استعمارگری اش ؛ سبب تغییر فرهنگ و زبان بسیاری از ملل شده تا آن جا که تعداد زیادی از کشورها امروزه به زبان انگلیسی سخن می گویند.

اختلاف طبقاتی :  کشور انگلیس دارای اختلاف طبقاتی شدید می باشد و در راس آن خاندان سلطنتی می باشد .

سخن پایانی :

جنایات انگلیس در همدستی با امریکای سلطه گر بسیارگسترده بوده و پایانی ندارد . ولی همانطور که شعار مرگ برروسیه مردم مسلمان ایران جواب داد و فرو پاشید ؛ مرگ برانگلیس نیز به ثمر خواهد نشست . این وعده الهی می باشد.

اینکه خبیثی رفت و خبیث دیگری آمد بکنار ؛ عجیب این است که اصلاح طلبان بی بته مکرر برخی ضعفهای ایران اسلامی را برجسته میکنند ولی از انگلیس مکار نه تنها ایراد نمی گیرند ؛ بلکه مرگ ملکه در سالروز یوم الله شهدای 17 شهریور و روی کار آمدن یک ماده گرگ انگلیسی ضد ایرانی دیگر چگونه آب از دهانشان راه افتاده است و به تیتر اول تبدیل کرده و در محافل داخلی شان به عزا نشسته اند . علیرغم عیان بودن ماهیت خباثت آمیز انگلیس مکار ، ظاهرا قرار است این روند سرسپردگی همچنان ادامه یابد . اینان مصداق آیه شریفه صم بکم عم فهم لایبصرون هستند.

لعنت الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

* دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها