کد خبر: ۵۱۴۱۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
نوربخش:
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد که کسی جز کادر فنی تیم ملی نمی‌تواند دلیل درست نتیجه‌ای را که در مسابقات جهانی بلگراد حاصل شد، بگوید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ناصر نوربخش که تا المپیک 2012 لندن عضو کادر فنی محمد بنا بود، درباره نمایش ضعیف فرنگی‌کاران در بلگراد اظهار داشت: باید کارشناسی شود، یک جلسه بگذارند و اعضای کادر فنی بیایند و در این باره صحبت کنند. دلایل نتایج تیم را آنها بهتر می‌دانند.

وی ادامه داد: تمرینات اینها (تیم ملی کشتی فرنگی) در محل در بسته بوده و کسی هم نمی‌توانسته است آنجا برود که ببیند چه کار کرده‌اند. خودشان بهتر می‌دانند چه کار کردند. طبیعتاً خود فدراسیون کشتی هم نظارت داشته است، ولی در مجموع ما نباید پاسخگو باشیم. مربیان تیم ملی می‌دانند دلیل این نوع کشتی گرفتن بچه‌ها چه بوده است.

مسئول انستیتو کشتی با اعلام اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید داشت باید قهرمان جهان شوند، تصریح کرد: شاید بگویند اینها بهترین بودند و خوب کار کردند، اما با توجه به توقعاتی که خودشان ایجاد کردند و گفتند امسال که روسیه و بلاروس نیستند، توقع قهرمانی داریم، نتایج خوبی کسب نشده است. علاوه بر غیبت روسیه و بلاروس، کوبا هم برخی کشتی‌گیران شاخص خود را نیاورده بود و بعضی از نفرات شاخص قبلی در ترکیب تیم‌ها دیده نمی‌شدند و آنها جوانگرایی کرده بودند.

مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: توقع خودشان (اعضای تیم کشتی فرنگی) قهرمانی بوده که این اتفاق نیفتاده است. حتماً نتیجه از دید خودشان هم بد بوده است و حالا خودشان باید پاسخگو باشند. اصلاً به اعتقاد من مسابقات جهانی با هر نتیجه‌ای که تمام شود، چه نتیجه بگیرند و چه نگیرند، باید در جلسه کارشناسی دلیل پیروزی و باخت را بررسی کنند.

نوربخش در مورد چرایی شکست محمدرضا گرایی در مصاف با حریف صربستانی و پیروزی الکسانیان مقابل ساروی خاطرنشان کرد: این را خودشان بهتر می‌دانند. من هم فکر و دیدگاه خاص خودم را دارم، ولی آن کسی که باید پاسخگو باشد، من نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها