کد خبر: ۵۱۴۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
بانک توسعه تعاون استان یزد بیش از 60درصد مصوبات ابلاغی سفر هیات دولت به طرح های اشتغالزایی را پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، در راستای تحقق مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد، این بانک نیز همسو با اهداف و برنامه های توسعه ای خود با پرداخت تسهیلات حمایتی به صنایع، بنگاه های تولیدی، کارآفرینان و مخاطبین خود در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی و خدمات، نقش آفرینی مطلوبی در توسعه اقتصادی استان داشته است.

حمیدرضا حکمتی نیا، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با اعلام این خبر گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان یزد، بیش از 2500 میلیارد ریال اعتبار سهم بانک توسعه تعاون در راستای رونق گردشگری، توسعه صنعتی، کشاورزی و خدمات بوده که تا ابتدای شهریور ماه سال جاری بیش از 60درصد مصوبات ابلاغی به طرح های اشتغالزائی استان پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

وی با اشاره به خدمات و اهداف عالیه بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی در رونق تولید و توسعه اشتغال استان خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون همگام و همسو با سیاست های دولت در رفع مشکلات واحدهای تولیدی قدم های بزرگی برداشته و با پرداخت تسهیلات حمایتی در حوزه های مختلف، حامی و یاور بنگاه های تولیدی، فعالان حوزه گردشگری و عموم مشتریان خود بوده است.

حکمتی نیا حضور موثر بانک توسعه تعاون در رونق اقتصادی استان را یادآور شد و افزود: اهداف توسعه ای این بانک همسو با برنامه های دولت سیزدهم توسعه اشتغالزایی استان را به دنبال داشته است.

این گزارش می افزاید،14 طرح بزرگ صنعتی، گردشگری و دامپروری استان از تسهیلات بانک توسعه تعاون در راستای تحقق مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد بهره مند شده که میزان تسهیلات پرداختی به این واحدها بیش از 2500 میلیارد ریال بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها