کد خبر: ۵۱۵۵۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۰ مهر ۱۴۰۱
مهدی طارمی که در تیم پورتو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی است و باید دید او در ۳۰سالگی چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، به نظر می‌رسد مهدی طارمی بیشتر از هر زمان دیگری به جدایی از تیم پورتو نزدیک‌ شده و شاید در فصل آینده زیرنظر آرتتا و در تیم آرسنال بازی کند؛ انتقالی که می‌تواند برای او بزرگترین اتفاق فوتبالی‌اش باشد.

طارمی در تیم پرتغالی دوران بسیار موفق‌امیزی را طی می‌کند و محبوب‌ترین بازیکن نزد هواداران این تیم محسوب می‌شود. زمانی که ستاره فوتبال ایران در تیم الغرافه توپ می‌زد احتمال حضورش در تیم پورتو را خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند؛ چرا که این گونه به نظر می‌رسید که او قصد دارد دوران فوتبالی‌ خود را در لیگ‌های عربی طی کند اما انتقالش به تیم ریوآوه و در ادامه به تیم پورتو باعث شد حالا یکی از مهاجمان مطرح فوتبال اروپا باشد.

طارمی در سومین فصل حضورش در تیم پورتو همچنان موفق است و این موفقیت ادامه‌دار این مهاجم باعث شد تیم‌های بزرگ انگلیسی برای جذب او تمایل نشان دهند. پیش از این گفته می‌شد که تیم‌ چلسی به دنبال جذب طارمی است و در چند روز اخیر هم صحبت‌هایی در خصوص علاقه آرسنال به این بازیکن مطرح شده است.

حتی اگر انتقال طارمی به آرسنال میسر نشود قطعا تیم‌های بزرگ اروپایی تلاش خواهند کرد در فصل آینده این مهاجم را جذب کنند؛ اما چنین انتقالی برای طارمی می‌تواند هم انتقالی رویایی باشد و هم انتقالی تراژیک. طارمی ۳۰ ساله در بدترین شرایط سنی برای چنین تصمیمی است. تصور کنید او به آرسنال بپیوندد و با توجه به سطح بالای مهاجمان این تیم فرصتی برای بازی به این بازیکن نرسد یا حتی اگر چنین فرصتی به طارمی داده شود او نتواند انتظارات را برآورده کند؛ آن وقت است که خیلی زود از عرش دوران فوتبالی خود سقوط خواهد کرد.

در نهایت هم مجبور خواهد بود که پس از یکی دو فصل از آرسنال جدا شود و آن وقت است که بعید است بتواند جایگاهی که اکنون در تیم پورتو دارد را کسب کند. البته روی دیگر این ماجرا هم این است که طارمی خیلی زود در ترکیب تیم آرسنال جا بیفتد و به مهاجم اول این تیم تبدیل شود و موفق ترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد.

شاید اگر سن و سال طارمی کمتر از ۳۰ سال بود او فرصت بیشتری برای آزمون و خطا در فوتبال اروپا داشت؛ اما حالا در ۳۰ سالگی باید تصمیمی بگیرد که ادامه موفقیت‌هایش را تضمین کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها