کد خبر: ۵۱۶۳۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۶ آبان ۱۴۰۱
گزارشی از راهپيمايی مردم ؛
امروز جمعه ۶ آبان، مردم سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه، ضمن محکوم کردن جنایت بزرگ داعش در حرم شاهچراغ به راهپیمایی در استان‌های کشور پرداختند.
به گزارش پایگاه 598، در پی حمله تروریستی داعش در شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از مردم شد، امروز جمعه ۶ آبان، مردم سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ به راهپیمایی در استان‌های کشور پرداختند.
 
طبق فراخوانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، مردم سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهایی این اقدام تروریستی را محکوم کرده و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.
 
مردم شریف یزد حمله تروریستی داعش را محکوم کردند
مردم دارالعباده یزد پس از اقامه نماز جمعه که به امامت «آیت‌الله محمدرضا ناصری» برگزار شد، در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز این اقدام را محکوم کرده و به راهپیمایی برخواستند. 
 
این راهپیمایی از مسیر مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچخماق برگزار شد و نمازگزاران ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، خشم و انزجار خود علیه استکبار جهانی و نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر را اعلام کردند.
 
همچنین این راهپیمایی در دیگر نقاط استان یزد برگزار شد. مردم این استان علاوه‌بر محکوم کردن این اقدام تروریستی، از نهادهای سیاسی-امنیتی خواستار برخورد و دادن پاسخ درخوری به اقدامات تروریست‌های تکفیری شدند. 
 
 
كرمانشاهی‌ها به خیابان‌ها آمدند
مردم استان کرمانشاه همچون مردم استان یزد، پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی در این استان، حادثه تروریستی داعش در شیراز را محکوم کردند. این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و با حضور استاندار و جمعی از مسئولین این استان از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز شد و تا میدان آزادی این استان ادامه داشت.
 
مردم این استان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، این اقدام تروریستی را محکوم کردند.
 
نمازگزاران ترک زبان اردبیل، قیام کردند
نمازگزاران استان اردبیل پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ با برگزاری راهپیمایی در این استان، اقدام غیر انسانی داعش در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند. در این راهپیمایی علاوه‌بر مردم غیور این استان، روحانیون و مسئولان استانی حضور پر رنگی داشتند.
 
این راهپیمایی از مسیر مصلای اردبیل تا چهار راه امام خمینی(ره) برگزار شد و مردم با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» و «مطیع امر رهبریم»، خشم خود از این اقدام داعش را ابراز کردند.
 
 
سمنانیان در محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ به خیابان‌ها آمدند
نمازگزاران سمنانی، امروز ۶ آبان ماه، پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی مردمی، حمله تروریستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ و همچنین هتک حرمت به این امامزاده واجب‌التعظیم را محکوم کردند.
 
مردم انقلابی سمنان ضمن همدردی با خانواده‌های معظم شهدای این حادثه، مردم را به اتحاد و انسجام بیشتر در این برهه کنونی دعوت کردند. همچنین با همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان سمنان، دفتر نمایندگی مردم در خبرگان رهبری و همچنین استانداری این استان، امشب(جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱) بعد از اقامه نماز مغرب و اعشا، بزرگداشت شهدای این حمله تروریستی در مسجد پنج تن آل عبا این استان برگزار شد.
 
 
مردم اهواز به خروش آمدند
نمازگزاران اهوازی نیز همچون سایر استان‌های کشور، پس از اقامه نماز جمعه به امامت «حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد» با برگزاری راهپیمایی، یده واحده را به نمایش گذاشته و اقدام تروریستی داعش در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.
 
مردم اهواز با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ما، خامنه‌ای امام ما»، «الموت آل‌سعود، آل‌سعود ام‌الیهود» و «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز»، خشم، نفرت و انزجار خود را از حمله تروریستی به شاهچراغ را اعلام کردند.
 
همچنین «حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد» در نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته اهواز، جنایت واقع شده در شیراز را محکوم کرد و گفت: «دشمنان امنیت ما را نشانه گرفته‌اند. امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌. بنابراین مروج امنیت باشیم.»
 
امام جمعه این استان همچنین با اشاره به تحریک مردم به آشوب توسط سلبریتی‌های داخلی گفت: «دشمنان در چهار طرف دندان تیز کرده‌اند. اگر داعش را ایجاد کردند برای هدف‌گیری ایران اسلامی بود. در کشور آمریکا چنانکه گفتیم میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا این نکته باطل را در ذهن مردم توجیه کنند که تأمین امنیت شما مستلزم حضور در مناطق مختلف جهان است، اما کارگردان‌ها، فیلم‌سازها و سلبریتی‌های ما چقدر مسئول پرداختن به امنیت کشور بوده‌اند؟ اینها برای چند تار موی زن این چنین آشوب به پا می‌کنند و از مهمترین دغدغه کشور غافل هستند و بعد طلبکار می‌شوند.»
 
نمازگزاران البرزی در این استان راهپیمایی برگزار کردند
مردم استان البرز، پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱، در این استان راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند. این راهپیمایی در محکوم کردن حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ شیراز از مصلی نماز جمعه تا امامزاده حسن استان البرز برگزار شد.
 
 
مردم آستارا در محکومیت حادثه شیراز قیام کردند
مردم شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه همگام با سایر هموطنان در محکومیت اقدامات آشوبگرانه و تروریستی کشور راهپیمایی کردند.
 
این راهپیمایی ضمن هتک حرمت به حرم مقدس شاهچراغ، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان از مصلی آستارا تا چهار راه حکیم نظامی برگزار شد. مردم شهید پرور این منطقه یکصدا شعار «مرگ بر فتنه‌گر» سر داده و اقدامات اخیر اغتشاشگران و آشوبگران را زمینه ایجاد ناامنی در جامعه دانستند.
 
راهپیمایی مردم رفسنجان در محکومیت حادثه تروریستی شیراز 
جمعی از مردم استان رفسنجان امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، در یک راهپیمایی از مصلی این استان تا میدان شهید صیاد شیرازی خشم و نفرت خود را از این اقدام تروریستی بیان کرده و حمله به زائران حرم شاهچراغ را محکوم کردند.
 
شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی نظیر «آل‌سعود خبیث همانند صهیونیست، پشتیبان داعش و حامی هر تروریست»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر سعودی» سر دادند.
 
همچنین در این مراسم، مردم غیور و شهید پرور رفسنجان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و به پلاکاردهای حاوی مطالبی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر در دست داشتند.
 
 
مردم اراک نیز همچون سایر هموطنانشان به خیابان‌ها آمدند
مردم اراک نیز همچون سایر هموطنان خود، امروز ۶ آبان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، اقدام تروریستی انجام شده توسط داعش در شاهچراغ شیراز را محکوم کرده و نسبت به مسببین این اقدام تروریستی اعلام انزجار کردند.
 
همچنین مردم این استان خواستار برخورد با عاملان و آمران این حادثه از دستگاه‌های ذی‌ربط شدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی را بیان کردند. 
 
مردم هرمزگان به میدان آمدند
مردم استان هرمزگان پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ همچون سایر مردم دیگر استان‌ها، با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهایی جنایت تروریستی شیراز را محکوم کردند.
 
راهپیمایی در هرمزگان از مصلی بندر عباس آغاز و تا سپاه امام سجاد(ع) این استان ادامه داشت و مردم با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر منافق» و «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم» خشم خود را از این حادثه ابراز کردند.
 
مردم هرمزگان با برگزاری همچین راهپیمایی حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرده و اعلام کردند این حادثه و جنایت تروریستی، خللی در یکپارچگی و همدلی ملت ایران در تحقق منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند.
 
 
راهپیمایی مردم شیراز در اعلام انزجار از تروریست‌های تکفیری
همزمان با خروش سراسری ملت ایران و برگزاری راهپیمایی توسط مردم استان‌ها، در شیراز نیز پس از اقامه نماز جمعه، طی یک راهپیمایی و تجمع، جنایت تروریست‌های داعش در حرم مطهر شاهچراغ محکوم شد.
 
مردم شیراز همگام با برگزاری این راهپیمایی، در مقابل حرم احمدی و محمدی تحصن کرده و کشتار خدام، زائران و مجاوران حرم را جنایت خوانده و خواستار برخورد قانونی و قاطع با افرادی که در مسیر بر هم زدن امنیت عمومی گام بر می‌دارند، شدند.
 
 
راهپیمایی مردم یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز
در مرکز استان کهگلویه بویراحمد، مردم یاسوج پس از اقامه نماز جمعه با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج)، راهپیمایی خود را در طی محکومیت حادثه تروریستی شیراز برگزار کردند.
 
مردم یاسوجی در این راهپیمایی شعارهای «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل‌سعود خائن»، »مرگ بر تفکر تکفیری»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «ابوالفضل علمدار، خامنه‌ای نگهدار» سر دادند و انزجار و نفرت خود را این اقدام تروریستی اعلام کردند.
 
مردم دیگر بخش‌های استان همچون شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، گچساران، باشت، بهمئی، دنا، چرام، مارگون و سایر شهرها و بخش‌ها نیز همراه با مسئولین این استان بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کرده و حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.
 
همچنین در این راهپیمایی مردم یاسوج پیکر شهید جانبار ۷۰ درصد «حداد صاحب‌نژاد» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس را که بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به خیل یاران و دوستان شهیدش پیوست، تشییع کردند. پیکر این شهید عالی‌قدر پس از مراسم تشییع در این شهر به زادگاهش روستای صالحان انتقال و به خاک سپرده شد.
 
 
مردم زنجان و اصفهان نیز انزجار خود از حمله تروریستی را اعلام کردند
مردم زنجان و اصفهان نیز در پی حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ شیراز، بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند و با برگزاری راهپیمایی مردمی این اقدام تروریستی را محکوم کرده و با خانواده معظم شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.
 
مردم اصفهان از حد فاصل مصلی امام خمینی(ره) تا خیابان مصلی راهپیمایی خود را برگزار کرده و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
 
 
خروش مردم قم در این شهر طنین‌انداز شد
نمازگزاران قمی در روز جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه در مصلی قدس قم به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی کرده و حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و هتک حرمت به آن را محکوم کردند.
 
اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان، طلاب و اساتید حوزه علمیه با سر دادن شعارهای «مرگ بر وهابی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل‌سعود خائن» و «ننگ بر فتنه‌گر» حمایت خود از جمهوری اسلامی را بیان کردند.
 
همچنین «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» و «آشوبگر، آشوبگر، ننگ به نیرنگ تو» از دیگر شعارهایی بود که توسط مردم قم فریاد زده شد.
 
مردم لرستان جنایات تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند
مردم مومن لرستان در شهرهای مختلف این استان همگام با دیگر هموطنانشان پس از اقامه نماز جمعه در ۶ آبان ماه، راهپیمایی باشکوهی را در دفاع از انسجام ملی و محکومیت جنایات تروریستی حرم شاهچراغ(ع) برگزار کردند.
 
در این تجمع و راهپیمایی، نمازگزاران با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر»، خشم و انزجار خود را علیه استکبار و معاندان فریاد زدند و با خانواده معظم شهدای این حادثه تلخ ابراز همدردی کردند.
 
تجمع مردم سیستان و بلوچستان ‌در محکومیت جنایات تروریستی 
مردم غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان امروز(۶ آبان ۱۴۰۱) پس از اقامه نماز جمعه در محل مصلی‌های هر شهر در محکومیت جنایات تروریستی داعش در شیراز تجمع کردند.
 
در پی این اقدام، مردم سیستان و بلوچستان با سر دادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق»، انزجار و نفرت خود را این اقدام ددمنشانه اعلام کردند و ضمن همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان، توطئه‌های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم را محکوم کردند. 
 
راهپیمایی مردم بجنورد در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ شیراز
مردم بجنورد نیز همگام با سایر هموطنان خود، پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ماه با برگزاری راهپیمایی و تجمع، جنایات گروه‌های تکفیری و داعشی در حرم حضرت شاهچراغ را محکوم کرده و شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل‌سعود خائن»، «قاضی انقلابی، انتقام انتقام» و «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» را فریاد زدند.
 
همچنین استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندهان نیرو انتظامی، نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در این راهپیمایی همراه مردم بودند. در انتهای این مراسم نیز بیانیه‌ای با محوریت محکومیت این حادثه تروریستی قرائت شد.
 
 
نمازگزاران بوشهری حادثه حرم شاهچراغ را محکوم کردند
بوشهری‌ها پس از اقامه نماز جمعه در یک راهپیمایی، عملیات تروریستی مزدوران جهان استکبار در حرم شاهچراغ و مجروح شدن و شهادت جمعی از هموطنان را محکوم کردند.
 
قزوینی‌ها پا به میدان گذاشتند
مردم غیور و انقلابی قزوین هم زمان با سایر استان‌های کشور، پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی از مسجدالنبی(ص) تا میدان آزادی(سبزه میدان) با سر دادن شعارهایی اقدامات تروریست‌های تکفیری و داعشی را محکوم کردند.
 
قزوینی‌ها با شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود از توطئه مزدوران وابسته به استکبار و صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشتند.
 
در پایان این راهپیمایی مردم با سر دادن شعارهایی از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که در مقابله با اقدامات هنجارشکنانه فتنه‌گران به موقع در صحنه حاضر شدند، قدردانی کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه و آسیب‌زنندگان به اموال عمومی شدند.
 
مردم همدان با شعار "زن، حیا و عفت؛ مرد، ایمان و غیرت" به آشوبگران پاسخ دادند
نمازگزاران جمعه همدان با سر دادن شعارهای «زن، حیا و عفت؛ مرد، ایمان و غیرت» و «زن، زندگی، شهادت؛ پیروی از ولایت» حوادث اخیر تروریستی در کشور را محکوم کردند.
 
مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که همواره در صحنه‌های مهم کشور حضور تاریخی و اثرگذار داشته‌ و با تقدیم ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند؛ این‌بار نیز با حضور با بصیرت خود حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه را محکوم کردند.
 
نمازگزاران همدانی مسیر حسینیه امام خمینی(ره) تا چهار راه شریعتی را راهیپمایی کرده و شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آل‌سعود کافر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «آشوبگر، فتنه‌گر، ننگ به نیرنگتان؛ خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان»، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، «مرگ بر آشوبگر بی منطق»، «مرگ بر فتنه‌گر بی‌غیرت»، «به اسم زن می‌زنند، می‌شکنند، می‌کشند»، «آزادگی پیام ماست، خامنه‌ای امام ماست» و «سلبریتی حیا کن، این ایرانو رها کن»، انزجار خود را از حوادث اخیر نشان دادند.
 
همدانی‌ها در پایان با شعار کوبنده «الله اکبر» برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوبگران و فتنه‌گران را خواستار شدند.
 
 
مردم ارومیه حمله داعش به حرم شاهچراغ را محکوم کردند
مردم پر خروش ارومیه همچون سایر هموطنان خود، پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ماه به امامت «حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی»، با شرکت در راهپیمایی مردمی، حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ شیراز و هتک حرمت به این مکان مقدس را محکوم کردند.
 
مردم متدین و پیرو خط رهبری با حضور پرشور خود و سردادن شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» ضمن محکومیت این جنایت هولناک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.
 
چهارمحال و بختیاری‌ها تجمع کردند
مردم چهارمحال و بختیاری نیز پس از اقامه نماز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ با برگزاری راهپیمایی، اقدامات تروریستی داعش و حمله به حرم شاهچراغ را محکوم کرده و با خانواده‌های شهدا همدردی کردند.
 
مردم چهارمحال و بختیاری با سر دادن شعارهایی همچون «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق» و «تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم»، هتک حرمت به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرده و حمایت خود از جمهوری اسلامی را اعلام کردند.
 
راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
ظهر امروز جمعه ششم آبان، مردم مشهد همزمان با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ راهپیمایی کرده و مسیر باب‌الجواد حرم مطهر رضوی تا چهار راه خسروی و همچنین مسیر خیابان آیت‌الله خزعلی تا چهار راه شهدا را با سر دادن شعارهایی پیمودند.
 
فردا شنبه ۷ آبان ساعت ۱۵ نیز مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حرم شاهچراغ، از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.
 
 
مردم ایلام حمله تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند
امروز مردم ایلام بعد از به جا آوردن نماز جمعه با حضور انقلابی و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی، اقدام ضدانسانی تروریست‌های تکفیری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) را محکوم کردند.
 
مردم ایلام در این راهپیمایی بر وحدت و انسجام خود در دفاع از ارزش‌های دینی، انقلابی و بیداری در برابر دسیسه‌های مخالفان و معاندان ایران اسلامی تاکید کردند.
 
این مراسم در مرکز استان و از محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه مادر و در دیگر شهرستان‌های استان نیز مراسمات مشابهی برگزار شد.
 
همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «بار دیگر دستان پلید دشمنان کینه‌تور ایران اسلامی و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی(ص) به خون زائران مظلوم آغشته و چهره پلید و کریه خود را نمایان ساخت.»
 
همچنین در این بیانیه تصریح شد: «این اقدام ددمنشانه نشان داد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف ضدبشری خود از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و حتی از ریختن خون کودکان نیز نمی‌گذرند.»
 
همچنین در این اعلام شد: «مخالفان و دشمنان زبون و دارای خوی حیوانی بدانند که ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.»
 
خروش ایرانیان در دیگر شهرهای کشور
دیگر مردم کشور از تمامی استان‌های ایران همچون گیلانی‌ها، گرگانی‌ها و دیگر هموطنان در روز جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، با حضور پر رنگ در خیابان‌ها و برگزاری راهپیمایی، اقدام ددمنشانه و تروریستی داعش در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.
 
همچنین با بیان شعارهایی، نفرت خود از بیگانگان و دشمنان اسلام و ایران را فریاد زده و با خانواده‌های شهدای این حادثه همدردی کردند. 
منبع : رجانیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها