کد خبر: ۵۱۶۵۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
معرفی دومین گلزن جوان بارسا پس از ۱۵ سال/
آبی‌اناری‌ها با خداحافظی از لیگ قهرمانان اروپا، مصمم‌تر از قبل به لیگ اروپا سلام دادند تا بنا به گفته سرمربی خود، قهرمانی این رقابت‌ها را به خانه ببرند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی و در گروه C لیگ قهرمانان اروپا، مهمان ویکتوریا پلژن در ورزشگاه مستا پلژن جمهوری چک بود. آن‌ها هرچند توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ حریفشان را شکست دهند، اما با توجه‌ به امتیازهایی که گرفتند، با لیگ قهرمانان خداحافظی کردند.

این خداحافظی تأثیر چندانی بر روحیه بازیکنان و ژاوی هرناندز سرمربی آبی اناری‌ها نگذاشته و مصمم‌تر از قبل هدف بعدی خود را قهرمانی در لیگ اروپا عنوان کردند. موضوعی که ژاوی پس پیروزی در آخرین بازی، با تأکید بر اینکه اکنون هدف قهرمانی در لیگ اروپا است، خاطرنشان کرد: بارسا یکی از نامزدهای قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود. هدف بازی در فینال و بردن آن است و برای رسیدن به این هدف باید خوب بازی کنیم.

وی یادآور شد: لیگ اروپای بسیار خوبی پیش‌رو داریم که درعین‌حال چالشی برای باشگاه و تیم است.

سرمربی بارسا درباره نحوه بازی و عملکرد شاگردان خود در بازی مقابل ویکتوریاپلژن هم اظهار داشت: ‌در نیمه نخست خوب بودیم اما در نیمه دوم اشتباهات بدی داشتیم و حریف فرصت‌هایی را روی دروازه ما خلق کرد. در کل از عملکرد تیم در کارهای هجومی راضی هستم اما در دفاع خوب نبودیم.

وی افزود: فرانک کسیه از ناحیه زانو مشکل داشت با این‌ حال در پس‌گرفتن توپ و درگیری‌های دونفره خوب بود. مارک کاسادو هم عملکرد بسیار خوبی داشت. به بازی او علاقه زیادی دارم.

سرمربی بارسلونا درباره احتمال قرار گرفتن پیکه در فهرست اسپانیا برای جام جهانی گفت: فهرست اسپانیا سری است و در هر حالت به تصمیم لوئیز انریکه احترام خواهیم گذاشت. من نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر کنم.

بازی شب گذشته بارسلونا حاشیه‌هایی هم در برداشت از جمله آن، هنرنمایی و درخشش پابلو توره هافبک این تیم در اولین بازی خود بود.

پابلو توره ۱۹ساله اهل استان کانتابریا در شمال اسپانیا که ۲۵ خردادماه سال جاری قرارداد خود با باشگاه بارسلونا تا سال ۲۰۲۶ را امضا کرد و در این بازی سریع و پرانرژی ظاهر شده بود، توانست چهارمین گل شب بارسا را ‌به ثمر برساند و با این گل تبدیل به دومین بازیکن جوان باشگاه کاتالان پس از جیووانی دوس‌سانتوس شد که در اولین بازی لیگ قهرمانان خود موفق به گلزنی می‌شود.

دوس سانتوس در سال ۲۰۰۷ در اولین بازی خود برای بارسلونا مقابل اشتوتگارت درحالی‌که ۱۸ سال و ۲۱۵ روز سن داشت گلزنی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها