کد خبر: ۵۱۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
کاربران فضای مجازی نسبت به حضور برزو ارجمند و احسان کرمی در اعتراضات خارج از کشور واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه 598، برزو ارجمند، بازیگر سابق سینما و تلوزیون، مدتیست که همراه با احسان کرمی، گوینده و مجری سابق صداوسیما، به کانادا سفر کرده و مشغول اجرای تئاتری با عنوان «پازل» هستند. این دو بازیگر پس از آغاز موج اعتراضات دو ماه اخیر، در فضای مجازی به صف معترضان پیوسته و رفته رفته محتوای ضد نظام و انقلاب منتشر کردند.

اکنون پس از پیوستن کرمی به شبکه بهایی من و تو، برزو ارجمند نیز تصویری از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد با در دست داشتن پرچم شیر و خورشید، در اعتراضات خیابانی خارج از کشور شرکت کرده و علیه جمهوری اسلامی راهپیمایی می کنند.

برزو ارجمند و احسان کرمی، پیش از این ماجرا ها، به دلیل شرکت در عروسی مختلط و مبتزل ساسی مانکن آن هم همزمان با عزای عمومی کشور در پی فروریختن ساختمان متروپل، خبرساز شده بودند. قابل توجه است که در همان مدت هم احسان کرمی استوری های انتقاد آمیز و همدردی با مردم ایران منتشر کرده بود که پس از آشکار شدن تصویر او در عروسی ساسی، به طور ویژه خبرساز شده بود.

کاربران فضای مجازی نسبت به تصویر برزو ارجمند واکنش نشان داده و این اقدام را «نمک نشناسی» و «وطن فروشی» عنوان کردند. ارجمند سابقه بازیگری در لباس روحانیت را هم داشته که در واکنش هایی که در این گزارش به آن اشاره شده است.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها