کد خبر: ۵۱۸۶۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۰ آذر ۱۴۰۱
در بهشت زهرا (س) تهران؛
پیکر سردار سرتیپ پاسدار رستم قاسمی وزیر فقید سابق راه و شهرسازی امروز (یکشنبه) پس از تشییع در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) تهران آرام گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، صبح امروز آئین تشییع این مرحوم از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی شمیران به سمت مقبره الشهدای این شهرک با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و مردم قدرشناس برگزار شد.

آئین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار مخلص و مجاهد خدوم با حضور مقامات و مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری، همکاران و همرزمان و مردم قدرشناس و شهیدپرور فردا (۲۱ آذرماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا (س) به همرزمان شهیدش پیوست.

پس از تشدید بیماری، مرحوم قاسمی از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد اما پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت ۱۷ آذرماه خانواده، دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

پیکر سردار رستم قاسمی به خاک سپرده شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها