کد خبر: ۵۱۹۱۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس گفت: برای کریستیانو احترام زیادی قائل هستم اما مسی برای من بهترین بازیکن تاریخ است. با این حال ستایش از لئو راهی برای انتقاد از کریستیانو نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تارنمای تاک اسپورت، وین رونی در سال 2012 در توئیتی نوشت: «مسی یک شوخی است. او برای من بهترین است». او بعد از 10 سال و بعد از راهیابی مسی و یارانش به فینال جام جهانی 2022 قطر یک توئیت دیگر نوشت که «هیچ چیز تغییر نکرده است».

او در روزنامه تایمز نیز در این خصوص نوشت: بعضی این را به عنوان تحقیر کریستیانو رونالدو می‌دانستند، اما هیچ چیز دور از واقعیت نیست. من برای کریستیانو احترام زیادی قائل هستم و وقتی مردم استدلال می‌کنند که او بهترین است، به این عقیده احترام می‌گذارم. اما برای من، مسی متفاوت است. ستایش از مسی به هیچ وجه راهی برای مورد انتقاد قرار دادن رونالدو نیست.

او موضع خود را تکرار کرد که مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او عنوان کرد که مسی یک شوخی و برای من بهترین است.

وی افزود: چندین بار مقابل مسی بازی کردم و توانایی او در گرفتن و نگه داشتن توپ، کنترل بازی‌، دویدن به سمت بازیکنان، پاس دادن و گلزنی متفاوت است. او حریف سختی است.

شب گذشته مسی موفق شد همراه با تیم ملی آرژانتین فرانسه را شکست داده و قهرمان جام جهانی شود. مسی عنوان بهترین بازیکان جام را نیز از آن خود کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها