کد خبر: ۵۱۹۱۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
امیر قطر با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ نوشت: این تورنمنت فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ عرب و جهان عرب به جهانیان بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال شامگاه امروز بین تیم‌های آرژانتین و فرانسه برگزار شد. در این دیدار شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند در ضربات پنالتی فرانسه را شکست دهند و به قهرمانی دست یابند.

در فینال جام جهانی لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام معرفی شد. کلیان امباپه با هشت گل زده کفش طلای جام جهانی و امیلیانو مارتینز گلر تیم ملی آرژانتین جایزه دستکش طلایی را از آن خود کردند.

بیش از برگزاری جام جهانی انتقادات زیادی علیه کشور قطر وجود داشت اما به گفته برخی کارشناسان، این کشور بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار کرد.

تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر پس از مسابقات در پیامی نوشت: جام جهانی به بهترین شکل برگزار شد تا در این زمان فرهنگ قطر و جهان عرب را به جهانیان معرفی کند.

در ادامه پیام آمده است: با پایان جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲، از همه کسانی که اعم از هواداران، داوطلبان، افراد، موسسات و وزارتخانه‌ها در موفقیت شرکت کردند، تشکر می‌کنم. این مسابقات و نشان دادن آن، کشور قطر و جهان عرب به شیوه‌ای افتخارآمیز به میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان است.

امیر قطر گفت: همچنین از همکاری سازنده فیفا در برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم و امیدوارم موفقیت‌هایی که در میزبانی این مسابقات به دست آورده‌ایم تا انگیزه‌ای برای خدمت رسانی و اعتلای بیشتر به کشورمان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها