کد خبر: ۵۱۹۲۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۳۰ آذر ۱۴۰۱
شهرآورد۹۹؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم در ۲۰ دقیقه اول جنگنده نبودند. باید در اینگونه دربی‌ها مبارزه کنید تا در پایان تاسف نخورید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، «ریکاردو ساپینتو» در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس که با تساوی دو بر دو همراه شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم می‌دانستیم آنها چگونه حمله می‌کنند. این هفته روی ضربات کاشته کار کرده بودیم و همه چیز را درباره حریف می‌دانستیم و باعث تاسف است که گل دریافت کردیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس امروز تیمی داشت که از میانگین قدی بالایی برخوردار بود و جنگندگی داشت. لوکادیا را نداشتند اما قوی بودند. ما هم زیاد قوی ظاهر نشدیم اما به بازی برگشتیم و با استراتژی خوب توانستیم گل بزنیم که از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی خوبی ارائه دادیم و گل زدیم. بازیکنانم از نظر فیزیکی به مشکل خوردند و باید چند تعویض انجام می‌دادیم. تنها کاری که در نیمه دوم می‌توانستیم انجام دهیم این بود که تصمیمات آخر را خوب نگرفتیم. حریف هم ریسکی زیاد کرد هرچند در نیمه دوم فرصتی نداشت. بازی برای ما بود و به راحتی دو امتیاز از دست‌مان رفت. دو موقعیت روی ضربات کاشته ایجاد کردند و گل زدند که روی آنها کار کرده بودیم.

این مربی پرتغالی توضیح داد: هر دو تیم خوب بودند اما فرصت گران‌بهایی از دست دادیم و از الان باید به بازی بعد فکر کنیم.

وی در مورد اینکه کیفیت دربی تهران توانست او را راضی کند، گفت: حریف سخت کار می‌کند، پرس می‌کنند و فضای زیاد نمی‌دهد. در دربی باید بجنگید و موثر ظاهر شوید. این جزئیات است که تاثیرگذار می‌شود. برخی اوقات تیم من باید مالکیت بیشتری داشت. حریف هم قوی بود و اجازه نداد ما از برنامه استفاده کنیم. تا آخر هم می‌توانستیم بازی را ببریم اما روی کرنر گل خوردیم که باعث تاسف است.

ساپینتو گفت: داور عملکرد خوبی داشت. شاید ضربه کاشته گل آنها از دید من خطا نبود اما این اتفاق است. در کل قضاوت داور خوب بود.

وی در مورد تاثیر نتیجه این دیدار در سرنوشت قهرمانی گفت: هنوز ۱۸ بازی برای همه تیم‌ها مانده و قضاوت سخت است.

این مربی در مورد تعویض روزبه چشمی، گفت: ما بازی مالکانه زیادی نداشتیم و تصمیم گرفتم تعویض کنم. روزبه چشمی تیم را بالانس نگه می‌دارد اما پرسپولیس بازی مستقیم انجام نمی‌داد و پاس‌های کوتاه استفاده می‌کرد و با تعویض روزبه درپی تاکتیک بهتر بودم.

 

بیشتر بخوانید:
مدافعی که مرهم زخم گل محمدی شد/ طلسم ۱۷۵۵ روزه استقلال شکسته نشد/ ارسلان بهترین گلزن ۴ دهه اخیر استقلال در دربی/ پرسپولیس به صدر برگشت + خلاصه بازی

 

وی در خصوص عملکرد حریف، گفت: آنها بازیکنان باکیفیتی دارند. اسماعیلی‌فر، صادقی و ترابی نفرات موثری هستند. روی ارسال ها بارها کار کرده بودیم اما برخی اوقات نمی‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

ساپینتو در مورد اینکه اگر به دقیقه ۷۰ یا ۸۰ برگردید چه تصمیمی می‌گرفتید که بازی را با برتری تمام کنید، گفت: برده‌ بودیم و حریف هم موقعیت چندانی نداشت. نمی‌دانم چه بگویم. دلیل تساوی شدن بازی تعویض‌ها من نبود و گل خوردن روی دو ضربه ارسالی باعث تاسف است.

شهرآورد ۹۹ پایتخت، عصر امروز سه‌شنبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. گولسیانی هر دو گل پرسپولیس را به ارمغان آورد و روزبه چشمی و ارسلان مطهری هم برای استقلال گلزنی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها